اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

1000 مسجد در کرمانشاه غبار روبی می شود

1000 مسجد در کرمانشاه غبار روبی می شود
معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از غبار روبی یک هزار مسجد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد در گفتگو با پاک پرس، با بزرگداشت دهه غبارروبی و تکریم مساجد اظهار داشت: با توجه به قرار گیری در دهه آخر ماه شعبان و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، یک هزار مسجد شهری و روستایی در استان غبار روبی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اک پرس,

معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: در این ایام دست اندرکاران مساجد با همت ائمه جماعات و هیئت امنا اقدام به نظافت و غبارروبی مساجد و نیز شستشوی فرشها و موکتها، تعمیر پرده ها می کنند.

,

حجت الاسلام فتح الهی نژاد با اشاره به اینکه در سطح استان کرمانشاه غباررویب مساجد به صورت خودجوش انجام می شود عنوان کرد: بر اساس آیات و روایات، این اقدامات عمران و آبادانی مساجد اجر فراوانی دارد.

,

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان نیز شماری از مبلغین از حوزه علمیه قم به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام می شوند و نسبت به اجرای برنامه های مذهبی اقدام می کنند.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دست اندرکاران مساجد درصدد این هستند که شرایطی را برای حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در مساجد به ویژه در اجرای طرح های تلاوت فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه