اخبار داغ

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان:

کانال آب در قزوین 2 قربانی گرفت

کانال آب در قزوین 2 قربانی گرفت
رئیس مرکز فوریت های پزشکی قزوین گفت: سقوط پسر ۸ ساله در کانال آب « مادر» مرگ وی وعموی خود را رقم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان نامدار در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ساعت ۲۰:۳۳ دیروز جمعه با اعلام خبر غرق شدگی در کانال روستای دارالسرور تیم تکنیسینهای پایگاه اورژانس ناصر آباد به محل حادثه اعزام شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در این حادثه پسر بچه ۸ ساله به دنبال بی احتیاطی داخل کانال سقوط کرده و جریان شدید آب باعث غرق شدن وی شده بود همچنین عموی این کودک که برای نجاتش به داخل آب رفته بود هم سرنوشت بهتری از برادرزاده خود نداشت. 

نامدار ادامه داد: جریان آب اجساد را با خود از محل سقوط دور کرده و جستجوهای نیروهای امدادی و مردمی برای یافتن اجساد کماکان بی نتیجه بود و هنوز اثری از این افراد یافت نشده است. 

وی بیان کرد: یک تیم اورژانس تا ساعتی بعد از حادثه در محل مستقر بود و بعد از آن به علت یافت نشدن افراد و احتمال پایین زنده پیدا شدن به پایگاه خود مراجعه کردند. 

هنوز اثری از اجساد پیدا نشده و در این مرحله جستجو بعد از قطع جریان آب ادامه خواهد یافت. 

کانال آبیاری بزرگ استان قزوین «مادر» با طول نزدیک به ۷۰ کیلومتر آب رودخانه زیاران را به مزارع شهرستانهای آبیک، قزوین و تاکستان منتقل میکند و به علت عبور از مناطق شهری و کنار جاده ها هرساله چندین مورد حادثه غرق شدگی در این کانال اتفاق می افتد. 

نداشتن حصار ایمن حتی در محل عبور کانال از داخل خود شهر قزوین و سایر شهرها عامل افزایش تلفات انسانی در مسیر شریان حیاتی استان قزوین شده است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه