اخبار داغ

طی هفته گذشته انجام شد؛

امدادرسانی به ۴۸ حادثه دیده در استان سمنان/جان باختن ۲ نفر در حوادث جاده ای

امدادرسانی به ۴۸ حادثه دیده در استان سمنان/جان باختن ۲ نفر در حوادث جاده ای
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به ۲۴ مورد حادثه در یک هفته گذشته خبر داد و گفت: ۴۸ نفر در این حوادث امدادرسانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت درخصوص امدادرسانی در حوادث یک هفته گذشته گفت: طی یک هفته اخیر بیش از 24 حادثه در سطح استان سمنان به وقوع پیوسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه 48 نفر در این حوادث آسیب دیدند افزود: امدادگران به موقع در این حوادث حضوریافته و به 20 حادثه دیده سوانح جاده ای و 28 حادثه دیده سوانح غیر جاده ای خدمات ارائه دادند.

,

وی با اشاره به رسیدگی امدادگران استان سمنان به 8 مورد حادثه جاده ای، 11 مورد خدمات حضوری، 2 مورد کوهستان، 2 مورد خدمات شهری و یک مورد زلزله گفت: در مجموع این حوادث 18 نفر اسکان داده شدند.

,

یحیایی با بیان اینکه حوادث جاده ای استان سمنان طی یک هفته گذشته 2 فوتی دربرداشت، اظهار کرد:  یک فوتی بر اثر انحراف به چپ کامیون و برخورد با 405 در  جاده گرمسار-سمنان و یک فوتی دیگر نیز در اثر تصادف خاور و پراید در کیلومتر 30 محور شاهرود-آزادشهر رخ داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه