اخبار داغ

فرماندار شهرستان اشتهارد:

در برابر حماسه‌ای سترگ و بی‌بدیل از مردم‌سالاری دینی سر تعظیم فرود می‌آورم

در برابر حماسه‌ای سترگ و بی‌بدیل از مردم‌سالاری دینی سر تعظیم فرود می‌آورم
ابوالفضل اینانلو طی پیامی از همه ایرانیان به مناسبت مشارکت بالا و هوشمندانه در تعیین سرنوشت خود تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، ابوالفضل اینانلو فرماندار شهرستان اشتهارد طی پیامی از حضور بی سابقه مردم ایران اسلامی و شهرستان اشتهارد تقدیر و تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

متن پیام تقدیر ابوالفضل اینانلو به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر ایران و ایرانی را در جهان پر تلاطم امروز سربلند کرد اینجانب در برابر عظمت و هوشمندی مردم ایران اسلامی و مردم فهیم و قدرشناس شهرستان دارالمومنین و شهید پرور اشتهارد که حماسه ای سترگ و بی بدیل از مردم سالاری دینی خلق کردند سر تعظیم فرود می آورم مردمی که با حضور گسترده و پر شور و شعور خود، بدخواهان این مرز و بوم را ناامید و دوستان این ملت بزرگ را خوشحال کردند.
ضمن تبریک به رئیس جمهور محبوب حضرت حجه الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان اشتهارد باید گفت که مردم ایران نشان دادند تک تک شان برای سرنوشت و آینده ی میهن خود احساس مسئولیت می کنند و آراء خیره کننده آنان و انتخاب مجدد راهی که ۴ سال قبل برگزیده بودند، حجت را بر ما خدمتگزاران و خادمان کوچک این ملت بزرگ تمام می کند تا به کمک آنان در راهی که با هم در پیش گرفته ایم ثابت قدم و استوار بمانیم.

,
,
,

لازم می دانم از حضور پرشکوه و بی سابقه ملت غیور و تلاش و زحمات همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم ازهیات های اجرایی، نظارت شورای نگهبان، نظارت مجلس شورای اسلامی ، بازرسی واعضاء شورای تامین و همکاران ستاد انتخابات و…. صمیمانه قدردانی نمایم.
امیدوارم تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای فرامین و منویّات معظم له و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید بیش از پیش موفق و موید باشید.

,
,

ابوالفضل اینانلو

,

فرماندار اشتهارد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه