اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی سرپل ذهاب:

امنیت جامعه با تعامل مردم و پلیس حاصل می شود / ثبت بالاترین سطح امنیت در انتخابات سرپل ذهاب

امنیت جامعه با تعامل مردم و پلیس حاصل می شود / ثبت بالاترین سطح امنیت در انتخابات سرپل ذهاب
:فرمانده نیروی انتظامی سرپل ذهاب گفت: بالاترین سطح از امنیت شهرستان درایام انتخابات رقم خورد که حاصل تعامل مناسب مردم با نیروهای انتظامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد رضا یاری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم و کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان سرپل ذهاب با ماموران انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در ایام تبلیغات انتخابات و برگزاری پرشور روز انتخابات اظهار داشت:انتظار می رود این گونه همکاری ها در تمامی مناسبت های سال نیزتداوم داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زی دراز,

 

,

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت بدون مشارکت و همراهی مردم با پلیس میسر نمی شود، گفت: مردم در ایجاد امنیت نقش موثری دارند و نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت همواره در کنار مردم بوده است.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با بیان اینکه در روز انتخابات هیچ گونه مشکل سوء امنیتی در هیچ یکی از حوزه‌های انتخابیه سطح شهر و روستا گزارش نشده است، گفت: مأموریت اصلی نیروی انتظامی تأمین امنیت حوزه‌ها و حفاظت از صندوق‌های رأی و جلوگیری از هرگونه تخلف و درگیری  بوده است که این امر خطیر با سربلندی و امنیت کامل به پایان رسید.

,

 

,

وی در پایان تصریح کرد: به لطف خداوند و مشارکت بالای مردم سرپل ذهاب یک انتخابات پرشور و با آرامش در این شهرستان برگزار شد و این مشارکت پرشور و حماسه ساز به جهان ثابت کرد که مردم ایران انقلاب اسلامی همیشه پشت سر ولی فقیه و نظام خود محکم و استوار ایستاده اند.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از 85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه