اخبار داغ

کارشناس اقتصادی:

لزوم تقویت بازار سرمایه در دولت دوازدهم/ اشتغال زایی باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد

لزوم تقویت بازار سرمایه در دولت دوازدهم/ اشتغال زایی باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد
کارشناس اقتصادی با بیان این مطلب که دولت باید بازار سرمایه را تقویت کند، گفت: دولت دوازدهم اشتغال زایی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین صدرایی در گفت و گو با خبرنگار «رازق» در مورد اوضاع اقتصادی کشور با روی کار آمدن مجدد حسن روحانی، گفت: دولت باید نسبت به گذشته در حوزه اقتصادی تلاش بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دولت دوازدهم باید در رفع کاستی ها در حوزه واردات و صادرات کالاها دقت نظر بیشتری داشته باشد و این مهم را سامان دهی کند.

این کارشناس اقتصادی با تأکید براینکه دولت دوازدهم باید جلوی واردات کالاهای مشابه تولید داخلی را بگیرد، اضافه کرد: باید جلوی آسیب بیشتر به بدنه تولید ملی با این گونه اقدامات گرفته شود.

صدرایی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاق کالا از سوی دولت باید رنگ جدی تری به خود بگیرد، تصریح کرد: اقدامات باید پر رنگ تر و جدی تر انجام شود.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم اشتغال آفرینی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد، اضافه کرد: الان بیکاری به یک معضل جدی در کشور تبدیل شده است و تیم اقتصادی دولت باید بسترسازی لازم را ادامه دهد.

این کارشناس اقتصادی با تأکید براینکه دولت مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد را می شناسد، تصریح کرد: نیاز به برنامه ریزی بلند مدت در برخی از حوزه ها و شاخه های اقتصاد در راستای رفع کمبودها داریم.

صدرایی با اشاره به این موضوع که دولت بازار سرمایه را باید تقویت کند، اضافه کرد: دولت نباید نرخ دستوری بدهد.

وی در خاتمه اظهار کرد: طیب نیا وزیر اقتصاد با وجود دریافت بیشترین کارت زرد از مجلس شورای اسلامی فراجناحی عمل کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه