اخبار داغ

یادداشت مدیرمسئول؛

فصل مطالبه‌گری فرا رسید/ منتظر تحقق وعده‌های بی‌سرانجام دولت یازدهم در دولت آینده هستیم

فصل مطالبه‌گری فرا رسید/ منتظر تحقق وعده‌های بی‌سرانجام دولت یازدهم در دولت آینده هستیم
با گذر از دوره انتخابات و قطعی‌شدن موفقیت مجدد روحانی در این میدان، حال نوبت به تحقق وعده‌های بی‌سرانجام و ناموفق دولت یازدهم رسیده که باید در دولت آینده پیگیری شده و نتیجه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از طی دوران تبلیغات، با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای به پایان رسید و بر اساس نتایج اعلامی از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات بار دیگر حسن روحانی توانست به‌عنوان رئیس‌جمهور ملت ایران اسلامی انتخاب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

با تمام حاشیه‌های موجود در این انتخابات و گزارش‌های وسیع و گسترده تخلفات روی‌داده در شعبات اخذ رای در سراسر کشور، این جبهه انقلاب و حزب‌الله بود که در برابر رای اکثریت سر خم کرده و همانند همیشه اتحاد و آرامش را مقدم بر خواست قلبی خود دانست تا بار دیگر مشخص شود که چه کسانی به‌دنبال آشوب و ناامنی در کشور هستند.

,

امروز و پس از عبور از سیل شادی‌های طرفداران رئیس‌جمهور منتخب در سراسر کشور و به‌تبع آن در آذربایجان‌غربی، نوبت به مطالبه‌گری از دولت فعلی در خصوص وعده‌های محقق نشده آن‌ها و نیز بررسی و پیگیری وعده‌هایی می‌رسد که در دوران تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم توسط رئیس‌جمهور و اعضای کابینه وی داده شده است.

,

از امروز باید منتظر ماند و دید که آیا دولت یازدهم در کمتر از ۳ ماه باقی‌مانده از عمر خود اقدامی در خصوص وعده‌های محقق نشده خواهد کرد یا همچنان بر طبل تبلیغات خواهد کوبید و در کنار تمام وعده‌هایش ادامه مسیر را انتخاب خواهد کرد؟

,

به عنوان مثال، رئیس دولت یازدهم به‌عنوان کهنسال‌ترین دولت تاریخ ایران‌اسلامی وعده جوان‌تر شدن کابینه‌اش در دولت آینده را یکی از وعده‌های دولت دوازهم انتخاب کرده، اما با توجه به اینکه برخی وعده‌های مهم و قابل توجه خود در زمان تبلیغات ریاست‌جمهوری یازدهم را فراموش کرده بود شاید در این دوره هم دچار فراموشی شده و بار دیگر پیرترین دولت را تکرار کند!

,

در خصوص مباحث بومی آذربایجان‌غربی نظیر دریاچه ارومیه هم وعده‌هایی داده شده که هرچند در دولت فعلی محقق نشده ولی باید منتظر ماند و دید که آیا در دولت دوازدهم اتفاق مثبتی انجام خواهد شد یا خیر؟!

,

در دولت یازدهم بیشترین تاکید روحانی در سخنانش مبنی بر «کم‌کاری در دولت قلبی» بود. این لفظ در دولت آینده خودِ روحانی را شامل می‌شود و به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که آیا بار دیگر از «کم‌کاری دولت قبلی» سخن به میان خواهد آورد یا این‌بار بهانه‌های دیگری برای محقق‌نشدن وعده‌هایش خواهد داشت؟

,

در آذربایجان‌غربی هم باید منتظر ماند و دید که آیا روحانی به‌عنوان رئیس دولت دوازدهم فکری به حال استاندار خسته دولت فعلی و نیز برخی مدیران کم‌کار و ناتوان از رسیدگی به امورات مردم خواهد کرد؟

,

حال‌که زمان رقابت به پایان آمده و هنگامه برادری و مساوات فرارسیده، به طرفداران، حامیان، اعضای فعال ستادهای تبلیغاتی، رسانه‌های حامی و نیز همکاران رسانه‌ای همراه حجت‌الاسلام روحانی در آذربایجان‌غربی تبریک عرض نموده و برای آن‌ها سعادت و موفقیت را آرزومندیم.

,

امروز نوبت مطالبه‌گری و پیگیری حقوق پایمال‌شده مردم در دولت یازدهم و تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم در دولت آینده است. در این مسیر همچون گذشته ثابت‌قدم خواهیم بود و به‌عنوان رسانه منتقد عملکرد ضعیف دولت یازدهم در حوزه‌های مختلف، در کنار مردم به‌دنبال افزایش توان اجرایی دولت دوازدهم در آذربایجان‌غربی خواهیم بود.

,

* سجاد امیرکردلر 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه