اخبار داغ

کاراته کاران زابلی به رقابت با یکدیگر پرداختند

کاراته کاران زابلی به رقابت با یکدیگر پرداختند
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل عنوان کرد: دختران کاراته کار شهرستان زابل به رقابت با یکدیگر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود دهمرده در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: مسابقات کاراته بانوان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در محل سالن ورزشی حجاب زابل برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها ۴۶ کاراته کار حضور داشتند که در پایان به نفرات برتر هر وزن حکم قهرمانی به همراه مدال توسط حاضرین اهدا شد.

دهمرده ادامه داد: ایستگاه کتاب خوانی در اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل به همت امور فرهنگی جوانان شهرستان زابل به مدت ۱۲ روز برپاشد.

وی بیان کرد: خوشبختانه شهرستان زابل سرشار از استعدادهای ورزشی است که با فرهنگ سازی و تشویق مردم به پرداختن به رشته های ورزشی مورد علاقه می توان این استعدادها را شناسایی و در جهت صحیح هدایت کرد.

دهمرده تاکید کرد: با توجه به آمار بالای نیروی جوان فعال در منطقه تنها با تشویق آنان به انجام فعالیت های ورزشی و پر کردن اوقات فراغت با ورزش می توان از بروز اعتیاد در بین آنان جلوگیری به عمل آورد تا شور و نشاط در جامعه ایجاد و حفظ شود.

وی در پایان بیان کرد: ورزش مهم ترین راه جلوگیری و از بین بردن بسیاری از بیماری هاست بنابراین انتظار می رود با توجه به مزایای تحرک و پویایی افراد بیشتر نسبت انجام آن مبادرت ورزند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه