اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی سرپلذهاب خبر داد:

آتش سوزی در ۳۰ هکتار از مزارع گندم شهرستان سرپلذهاب

آتش سوزی در ۳۰ هکتار از مزارع گندم شهرستان سرپلذهاب
مدیر جهاد کشاورزی سرپلذهاب بااعلام خبر آتش سوزی در ۳۰هکتار از مزارع گندم شهرستان گفت: مردم در آتش درست کردن جانب احتیاط را رعایت کرده و کاری نکنند که مزارع گندم طعمه حریق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پورمراد جانی در گفتگو با بازی دراز، از آتش سوزی در مزارع گندم در بخش مرکزی شهرستان خبر داد و گفت:متاسفانه به علت شعله ور شدن آتش در حاشیه جاده روستای قلعه در دهستان سرقلعه 30هکتار از مزارع گندم طعمه حریق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: با حضور بموقع  نیروهای جهاد کشاورزی شهرستان، منابع طبیعی، آتش نشانی و کمک های مردمی  و بسیج از سرایت آتش به سایر مزارع جلوگیری بعمل آمد و سرانجام با تلاش و همکاری این نیروی های امدادی پس از چند ساعت آتش مهار شد.

,

 

,

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان در خصوص میزان خسارات ناشی از این آتش سوزی،گفت: کارشناسان مشغول بررسی شدت خسارات وارده به این مزارع هستند.

,

 

,

وی تاکید کرد: ازروشن کردن آتش و انداختن ته سیگار روشن در اطراف مزارع وهمچنین از آتش زدن بقایای بعد از برداشت گندم و جو جدا خودداری نمایند.

,

 

,

سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت، دارای 44 هزار هکتار اراضی کشاورزی است که از این میزان 35 هزار و 900 هکتار آن زیرکشت گندم آبی و دیم و جو است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه