اخبار داغ

بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان:

دولت منتخب زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم آورد

دولت منتخب زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم آورد
بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با صدور بیانیه ای پیرامون دوازدهمین دوره انتخابات، تصریح کرد: انتظار می رود که دولت منتخب با نگاه منطقی به دور از سطحی نگری با جریان دانشجویی تعامل داشته و با نگاه انقلابی موجبات پیشرفت همه جانبه کشور و سعادت و رفاه ملت را فراهم آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از لرستان،متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان پیرامون دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از لرستان،,


بسم الله الرحمن الرحیم

"إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ"

خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنان آنچه را درخودشان است تغییر دهند.(رعد/11(

خدا را شاکریم که در دهه چهارم انقلاب اسلامی شاهد حضور ده ها میلیونی مردم عزیز در صحنه سرنوشت ساز انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید و مجاهدت مردم ایران هست، هستیم.

این انتخابات بار دیگر به همگان ثابت کرد که مدل مردمسالاری دینی موفق ترین مدل برای اداره عقلانی جامعه اسلامی می باشد.

این انتخابات باردیگر به همه آزادگان جهان و مستضعفان عالم نشان داد که مبارزه با استکبار نه تنها باعث فرسایش و عقب ماندگی ملت ها نمی شود، بلکه شور و نشاط اجتماعی که ناشی از تعیین سرنوشت آزادانه به دست خود ملت به دور از هرگونه مداخله خارجی است، روز به روز عمیق تر و ریشه دارتر شده و افق های جدیدی از پیشرفت برای ملت ها نمایان خواهد شد.

بی شک همه مسئولان نظام بالاخص دست اندرکاران دولت دوازدهم باید این فرصت مهم را غنیمت شمرده و با برطرف کردن نقاط ضعف دولت یازدهم وحفظ نقاط قوت آن، به رشد علمی و اقتصادی کشور و تلاش برای ساختن دولت اسلامی کمک بسزایی نماید.

بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان ضمن تبریک این حماسه بزرگ به رهبر انقلاب ، مردم و دولت منتخب، اعلان می دارد که بدون شک تمام  جریان دانشجویی یک صدا پشت سر دولت منتخب بوده و با نگاه انتقادی همچون دیدبانی هوشیار برای انقلاب اسلامی ،مانند گذشته نقایص و ضعف ها را به دولتمردان تذکر داده تا ان شاءالله شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت های ایران اسلامی مان در جهت ظهور حضرت مهدی(عج) باشیم.

در پایان انتظار می رود که دولت منتخب با نگاه منطقی به دور از سطحی نگری با جریان دانشجویی تعامل داشته و با نگاه انقلابی موجبات پیشرفت همه جانبه کشور و سعادت و رفاه ملت را فراهم آورد.

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه