اخبار داغ

حجت الاسلام عبادی طی پیامی تاکید کرد؛

تقدیر از مشارکت بالای مردم در انتخابات/توجه به محرومان و مبارزه با فساد در اولویت برنامه های رئیس جمهورمنتخب باشد

تقدیر از مشارکت بالای مردم در انتخابات/توجه به محرومان و مبارزه با فساد در اولویت برنامه های رئیس جمهورمنتخب باشد
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس طی پیامی به مناسبت حماسه حضور مردم در انتخابات گفت: کاهش فاصله طبقاتی، توجه به محرومان و مبارزه با فساد در اولویت برنامه های رئیس جمهورمنتخب باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی پیام تشکر و قدردانی صادر کرد که متن پیام به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

بسمه تعالی

,

با عرض سلام و تقدیر از ملت عزیز ایران که با مشارکت بالای خود جشن بزرگ جمهوری را رقم زدند و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را بیش از پیش ایجاد نمودند.

,

تقدیر و سپاس از رهبر معظم انقلاب اسلامی که با دعوت به حضور، زمینه ایجاد این رویداد بزرگ را فراهم آوردند.

,

تبریک به همه منتخبان شوراها و نیز رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر روحانی، آرزو دارم در دوره جدید خدمت ایشان به استان مظلوم خراسان جنوبی توجه ویژه ای گردد.

,

 

,

امیدوارم جهت کاهش فاصله طبقاتی، توجه به محرومان، ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال جوانان، پاسداری از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی، مبارزه با مفاسد اقتصادی که ملت را سخت رنجور کرده و انجام وعده هایی نظیر رفع سایر تحریم‌ها و برنامه‌های ارائه شده، موفق باشند.

,

 

,

جا دارد از حضور همه کاندیداها در انتخابات شوراها و نیز ریاست جمهوری و حامیان آنان تشکر شود، چرا که اگر آنان نبودند و تلاش نمی کردند چنین مشارکت بالا و جشن بزرگ مردم سالاری تحقق پیدا نمی کرد.

,

 

,

آنچه خوب است مورد توجه همه ما قرار گیرد، این است که عرصه رقابت به اتمام رسیده، بنابراین همه کمک نماییم تا دولت آینده در جهت خدمت به مردم موفق باشد چرا که موفقیت دولت ها موجب سرافرازی نظام و ملت عزیز ایران اسلامی است.

,

 

,

بی گمان نقد منصفانه، رساندن صدای مردم عزیز به مسئولان را از وظایف خود دانسته و آنرا موجب اصلاح امور می دانم و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد. به امید آینده ای بهتر

,

 

,

سید محمدباقر عبادی

,

نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی

,

31 اردیبهشت 1396

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه