اخبار داغ

کاندیدای پنجمین دوره شهر دوست محمد:

حضور پر شور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس کرد

حضور پر شور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس کرد
کاندیدای پنجمین دوره شهر دوست محمد گفت: مردم همیشه در صحنه شهر دوست محمد نشان دادند در دفاع از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه مقابل بد خواهان و دشمنان نظام همچنان ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ سمیه سعادت نیا کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر دوست محمد از حضور مردم در پای صندوق های رای تشکر کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛,

وی در شرح این پیام به تشکر از مردم شهرستان هیرمند در خصوص حضور در پای صندوق های رای پرداخت و افزود : سپاس بی پایان به در گاه خداوند متعال که بار دیگر مردم  همیشه در صحنه شهر دوستمحمد نشان  دادنددر دفاع از آرمان های انقلاب و،ولایت فقیه مقابل بد خواهان و دشمنان نظام همچنان  ایستاده اند.

,

سعادت نیا ضمن تبریک به منتخبان شهر دوست محمد گفت: امیدوارم این افراد با توکل برخداوندوبا بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راه پیشرفت و ابادانی بیش از پیش تلاش کرده ودر راه خدمت رسانی به مردم این شهر از هیچ کوششی دریغ ننمایند .

,

وی تصریح کرد: اینجانب در راستای همکاری و کمک به مردم شهر بالاخص جامعه بانوان در جهت رشد و پیشرفت از هیچ کمک و همراهی دریغ نخواهم کرد .    

,

سعادت نیا خاطرنشان کرد: از تمامی عوامل برگزارکننده این رقابت بزرگ که در  نظم وارامش حاکم بر فضای انتخابات نقش افرینی کردند تشکر و قدر دانی مینمایم .

,

انهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه