اخبار داغ

منتخب مردم در شورای شهر دوست محمد:

اقتصاد مقاومتی جهت اشتغال برای شهروندان الویت اصلی شورای شهر خواهد بود

اقتصاد مقاومتی جهت اشتغال برای شهروندان الویت اصلی شورای شهر خواهد بود
عزیز الله میر گفت: مسئولین باید در عمل فعالیت های خود را نشان دهند و نه در گفتار در همین راستا اگر غیر ممکن ها را بتوان به ممکن تبدیل کرد لذت آن دو برابر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛‌ عزیز الله میر نفر نخست انتخابات شورای شهر دوست محمد ضمن تشکر از حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: آماده ام  تا صادقانه طبق نیاز های اساسی و اولویت بندی شهر و برنامه ریزی با عدالت با مشارکت شهروندان و تامل سازنده جهت آبادانی و شهرمان کوشا باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛‌,

وی با بیان اینکه مدافع حقوق همه ی شهروندان خواهم بود افزود: شهر متعلق به همه ی شهروندان است و باید با همت و همکاری همدیگر دست در دست هم  دهیم تا شهری زیبا و آبادی را رقم بزنیم.

,

میر خاطرنشان کرد: قشر جوان امروزه از اهمیت ویژه برخوردار است لذا ، برای پیشبرد اهداف جوانان شهر دوست محمد با همکاری خودشان در بحث ورزش آنها را همراهی و یاری خواهم کرد.

,

منتخب مردم در شورای اسلامی شهر دوست محمد همچنین خاطرنشان کرد: همچنین در هر محله از این شهر افرادی را به عنوان فرد ریش سفید و منتخب معرفی خواهند شد تا در خصوص مشکلات مردم به شورای اسلامی شهر اطلاع رسانی کنند  و با مشورت این افراد و الویت بندی؛ به مشکلات رسیدگی شود.

,

وی در ادامه از شورای قبلی شهرستان جهت خدمات رسانی به شهروندان تشکر کرد و اظهار داشت: طرحی جهت احداث سرویس بهداشتی در مراکز شلوغ شهرستان ارائه خواهد شد.

,

میر گفت: همچنین جهت از بین بردن آب های فاضلاب در برخی از جوب های شهرستان در نظر داریم تا با حفر چاه هایی در برخی از مناطق شهرستان به طور کل شهروندان را از شر این فاضلاب خلاص کنیم.

,

منتخب مردم در شورای شهر دوست محمد بحث پیشرفت اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم دانست و گفت: خود به عنوان یک کارآفرین در این شهرستان طرحی به شهرداری ارائه خواهم داد تا به وسلیه ی اهداف و پیشبرد اقتصاد مقاومتی مردم را به پرورش مرغ گوشتی سوق دهیم، این طرح که با مشارکت مردم به اجرا در خواهد آمد می تواند در جهت اشتغالزایی و همچنین کسب درآمد شهروندان موثر باشد.

,

وی تصریح کرد: یکی از طرح هایی که قرار است به زیبایی شهر کمک کند، یک دست شدن مغازه های بازار شهر دوست محمد خواهد بود، در همین راستا نیز شهروندان می توانند با کشت یک نهال در روبه روی مغازه خود در ایجاد فضای سبز شهرستان کمک کنند.

,

وی عنوان کرد: مسئولین باید در عمل فعالیت های خود را نشان دهند و نه در گفتار در همین راستا اگر غیر ممکن ها را بتوان به ممکن تبدیل کرد لذت آن دو برابر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه