اخبار داغ

یادداشت/

«بند کفش هایمان را محکم کنیم»

«بند کفش هایمان را محکم کنیم»
با به پابان رسیدن انتخابات ۲۹ اردیبهشت جدا از پیروزی کدام نامزد و یا جناح سیاسی جنبش دانشجویی به رسالت اصلی خود یعنی مطالبه گری از مسئولان و پرسش از عملکردشان با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،حماسه ی حضور مردم ایران در ۲۹ اردیبهشت برگ زرینی شد در کارنامه ی نظام جمهوری اسلامی. مشارکت بالای مردم در انتخابات خود نشان دهنده ی اعتماد مردم به نظام و توجه به تعیین سرنوشت خویش است . حضور چشم گیری و کم سابقه مردم پای صندوق های رای برای تمام مردم ایران از هر قومیت و جناح سیاسی خوش آیند و باعث خوشحالی همه است. در انتخابات همه آمدند تا برای آینده خود و فرزندان خود تصمیم گیری کنند چرا که مردم می دانند در نظامی رای می دهند که برای رایشان اهمیت و احترام قایل است لذا رای تمامی مردم با هم برابر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و جناب شیخ حسن روحانی رئیس جمهور شد او که دیگر خوب می داند که میراث دار دولت قبل است و باید جواب گوی کارنامه ی دولت خود بدون توجه به عملکرد روئسای جمهور سابق باشد بدون تردید فرصت ۸ ساله فرصتی مناسب است برای انجام هر آنچه که آن وعده به انجامش را داده بود . رای طیف های مختلف در انتخابات دوازدهم نشان از اقلیتی قدرتمند در کشور دارد که روحانی برای اداره ی کشور لازم است از این جریان  افکار و ایده های آن استفاده کند. روحانی از امروز همانطور که رئیس  جمهور همه ی مردم ایران از آن که به ایشان رای داده یا نداده، است بلکه نماد و نماینده تمامی مردم ایران است لذا همه ی مردم باید در اداره ی هر چه بهتر کشور کمک کنند و دولت هم به دور از موارد حاشیه ای و جریانی برای موفقیت و اداره ی کشور تلاش کند.
,
اما با به پابان رسیدن انتخابات ۲۹ اردیبهشت جدا از پیروزی کدام نامزد و یا جناح سیاسی جنبش دانشجویی به رسالت اصلی خود یعنی مطالبه گری از مسئولان و پرسش از عملکردشان با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد دانشجویان با تصمیم سازی خود در فضای جامعه می توانند به اداره ی هر چه بهتر کشور کمک کنند لذا از مسئولین دولت دوازدهم تقاضا می شود که با انجام موارد زیر بتوانند گام موثری در اعتماد سازی به دلسوزان کشور بپیماید.
,
اول اینکه دولت با منتقدان با صبر برخورد کرده و با بررسی نقد وارد شده جواب منطقی به انتقاد وارد شده انجام دهند و انتظار می رود با منتقدان دولت نه به عنوان مخالف دولت بلکه به عنوان دلسوز دولت برخورد شود.
,
دوم اینکه با تخلف در هر رده و هر جریان و شخصی که باشد با عدالت توسط دولت برخورد شود و جلوی به وجود آمدن رانت های بزرگ در بدنه ی دولتی گرفته شود 
,
سوم اینکه انتظار می رود دولت دوازدهم با تکیه بر تولید داخلی ایجاد اشتغال برای جوانان را در اولویت کاری خود قرار دهد ،آن چیزی که از آنچه باید می بود در دولت یازدهم کمتر به آن توجه شد.
,
چهارم اینکه توجه بیش از پیش به مناطق محروم و قشر مستضعف جامعه باید در اولویت کاری دولت دوازدهم قرار بگیرد . با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از کشور را اقشار روستایی و حاشیه نشین شهر ها تشکیل می دهند دولت در فرصت چهارساله ی خود باید برنامه ای عملیاتی برای آن مردم داشته باشد .حمایت از ‌این  قشر می تواند فاصله ی طبقاتی به وجود آمده را کم کند و صاحبان اصلی انقلاب را راضی تر کند.
,
حال با توجه انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب دوازدهم همه ی اقشار مردم باید برای موفقیت دولت و برطرف کردن مشکلات موجود تلاش کنند.
,
 
,
یادداشت: مهدی طرفی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه