اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

مشارکت 85 درصدی مردم استان خراسان جنوبی در انتخابات

مشارکت 85 درصدی مردم استان خراسان جنوبی در انتخابات
استاندار خراسان جنوبی گفت: 85.22 درصد از واجدین شرایط در انتخابات حضور پیدا کردند و استان خراسان جنوبی جز پنج استان برتر کشور است و این نشانه توجه مردم استان به انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی در نشست خبری اظهار کرد: از رسانه ها که نقش موثری در بالا بردن مشارکت عمومی مردم داشتند تشکر می کنیم و همچنین از مجریان، ناظران و عوامل انتظامی و امنیتی که شرایط مناسبی را فراهم کردند تا مردم با امنیت کامل رای دهند نیز تشکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: تشکر ویژه ای از مردم استان داریم که واقعا حماسه بزرگی را خلق کردند و مشارکت 85 درصدی مردم استان تاییدی بر این موضوع بود.

,

 

,

, ,

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هواداران، مسئولان ستادها و حامیان باعث افزایش حضور مردم و شور و نشاطی در جامعه شدند، افزود: بابت تاخیرهایی که در حین اخذ رای به وجود آمده از مردم عذرخواهی می کنیم.

,

 

,

پرویزی با اشاره به اینکه به طور میانگین هر یک سال و نیم در ایران انتخابات برگزارمی شود، بیان کرد: در همه انتخابات پیروز ملت ایران هستند و مردم با این حضور ثابت کردند که مدافع کشور هستند.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ان شاءالله منتخبین شوراها به نقش و وظیفه شان به خوبی عمل کنند و به مردم خدمت کنند.

,

 

,

پرویزی افزود: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه مردم است و نباید جامعه را تقسیم کنند و موافقین و مخالفان باهم رفاقت کنند و باهم تلاش کنند.

,

 

,

, ,

وی با بیان 47 هزار و 759 نفر در انتخابات استان شرکت کردند، افزود: 85.22 درصد از واجدین شرایط در انتخابات حضور پیدا کردند و استان خراسان جنوبی جز پنج استان برتر کشور است و این نشانه توجه مردم استان به انتخابات است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: آرای اکثر روستاها و شهرها تعیین تکلیف شده است.

,

 

,

پرویزی با اشاره به برخی از مشکلات رای گیری به صورت الکترونیک، گفت: کار فرهنگی بیشتری باید صورت گیرد و علی رغم فعالیت هایی که درراستای آموزش انجام شد اما بسیاری از مردم آشنایی نداشتند.

,

 

,

وی با بیان اینکه هزار و 200 شعبه برای اخذ رای شوراها و 901 شعبه برای ریاست جمهوری فعالیت می کردند، گفت: هیچ روستایی نیست که در آن رای گیری انجام نشده باشد و در کل استان این امر انجام شده است.

,

 

,

, ,

استاندار خراسان جنوبی درخصوص تخلفات، گفت: بیشتر تخلفات در حوزه تبلیغات بوده که اکثر کاندیدا در نصب تبلیغات تخلف کردند اما برای شور و نشاط مردم سختگیری انجام نشد و تخلفی که در نتیجه آرا تاثیر گذار باشد را نداشته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه