روابط عمومی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول در بیانیه ای از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه تشکر و قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است:

بار دیگر سجده ی شکر به آستان مقدس الهی می گذاریم و خداوند منان راسپاسگزاریم که توفیق حضور در یکی دیگر از صحنه های حساس و تاریخی انقلاب را به ما ارزانی کرد.

این روابط عمومی در ادامه می افزاید:

مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی و شهر مقاومت و ایثار؛ دزفول سرافراز با حضور حماسی و مثال زدنی خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت برگ زرین دیگری به دفتر پر افتخار خود افزودند و با این حضور، موجب امیدواری برای دوستان اسلام و انقلاب و یاس و ناامیدی برای استکبار جهانی و اردوگاه کفر و نفاق شدند.

درادامه این بیانیه بیان شد:

ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول ضمن تشکر و سپاس فراوان از حضور اقشار مختلف بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه، از بسیجیان عزیزی که حراست صندوق های اخذ رای را تا پاسی از شب بر عهده داشتند قدردانی کرد.

در پایان بیانیه ی ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول تصریح گردید:

ما پاسداران و بسیجیان با تبریک و آرزوی موفقیت و سربلندی برای رییس جمهور منتخب ملت و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به شما عزیزان توصیه می کنیم در همه حال برای تحقق آرمان ها و اهداف مقدس و والای انقلاب، امام راحل و شهدای معزز که بخشی از آن عبارتند از: «رعایت تقوای فردی و اجتماعی»، «توجه به قشر مستضعف و محرومین»، «مبارزه با بی عدالت ی و فساد»، «استفاده از مدیران انقلابی و جهادی در راس امور» از هیچ کوششی دریغ نکنید و فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای را نصب العین خود قرار دهید.