اخبار داغ

گزارش خبری؛

تلاش‌های سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی بی نتیجه ماند/ اقبال کمتر مردم استان برای رای به روحانی

تلاش‌های سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی بی نتیجه ماند/ اقبال کمتر مردم استان برای رای به روحانی
مردم خراسان‌جنوبی در این دوره نسبت به دوره قبل اقبال کمتری به دولت روحانی نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا هم به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

مجموع آرای اخذ شده در استان خراسان جنوبی ۴۷۰ هزار و ۷۵۹ رای بوده که از این تعداد پنج هزار و ۳۷۶ رای باطله و ۴۶۵ هزار و ۳۸۳ رای صحیح بوده و این نشانگر مشارکت 85.22 درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات است.

,

 

,

از مجموع آرای صحیح ماخوذه سید ابراهیم رئیسی ۳۰۱ هزار و ۹۷۶ رای که بیانگر ۶۴.۹ درصد آرای مردم استان است را کسب کرده و حسن روحانی نیز ۱۵۹ هزار و ۴۳۳ رای را در استان کسب کرد که ۳۴.۲ درصد کل آرا را شامل می شود.

,

 

,

سید مصطفی آقا میرسلیم دو هزار و ۹۱۶ رای که نشانگر ۰.۶ درصد آرا است و سید مصطفی هاشمی طبا هزار و ۵۸ رای یعنی ۰.۳ درصد از مجموع آرا را کسب کردند

,

 

,

در انتخابات سال 92، مردم خراسان جنوبی از 432 هزار و 360 نفر آرای اخذ شده در استان، ۱۹۲ هزار و 446 رای به روحانی دادند و این یعنی ۴۴٫۵۱٪ مردم روحانی را انتخاب کردند اما در انتخابات 96، 64.9 درصد مردم به رئیسی رای اعتماد دادند.

,

 

,

آیت الله رئیسی، نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری هستند و مردم خراسان جنوبی این بار نیز با شناخت به ایشان رای اعتماد داده اند.

,

 

,

مردم خراسان جنوبی که تاکنون از دولت یازدهم خدمتی ندیده است از این رو دست رد به روحانی زدند.

,

 

,

مردم محروم خراسان جنوبی بیشتر از هر جای دیگری، کارنامه خالی روحانی در این استان را دیده اند؛ از این رو در انتخاب هایشان آیت الله رئیسی را به عنوان بیشترین خواسته هایشان مطرح کردند.

,

 

,

مردم خراسان جنوبی در انتخابات سال 94 چهار نماینده اصول گرا به مجلس فرستاده بودند از این رو دولت سید علی اکبر پرویزی  را به عنوان استاندار خراسان جنوبی 12 تیر 95 به استان فرستاد تا پرویزی با سیاسی کاری بتواند اهداف مورد نظر دولت را در انتخابات ریاست جمهوری محقق کند.

,

 

,

سیاسی کاری های پرویزی در همان ابتدای فعالیتش در استان آغازشد؛ وی فرمانداران استان را به صورت پیامکی عزل و جلسات خصوصی با اصلاح طلبان شهرستان ها بر قرار کرد.

,

 

,

در واقع پرویزی با هدف پیروزی در انتخابات وارد این استان شد اما در این انتخابات رفوزه شد چراکه مردم این استان به عملکرد روحانی در استان نه گفتند.

,

 

,

در واقع برنامه ریزی استاندار در استان، صوری بود و پرویزی علی‌رغم برنامه ریزی های مختلف و جلسات ویژه با مسئولان، نتوانست نتیجه دلخواه خود را از این استان بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه