اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد:

ضرورت تقویت قوای مسلح و بالا بردن ضریب امنیتی کشور

ضرورت تقویت قوای مسلح و بالا بردن ضریب امنیتی کشور
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: بالا بردن ضریب امنیتی کشور از طریق تقویت قوای مسلح از موارد دارای اهمیت در برنامه‌های آینده دولت باید باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با طـرقبه‌نیوز، ضمن اشاره به سربلندی و پیروزی مردم ایران اسلامی در عرصه حضور درانتخابات این دوره با توجه به مشارکت بالا و قبول شدن در آزمونی دیگر گفت: این مشارکت افشار مختلف جامعه موجب ناامیدی دشمن و افتخار کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طـرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه رئیس جمهور در این مرحله زمانی از حرکت و شکوفایی نظام اسلامی، موضوع اشتغالزایی برای جوانان و حل مشکلات اقتصادی کشور است.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر عمل به قانون و قانون گرایی در بدنه دولت به عنوان برنامه‌های با اهمیت افزود: استفاده و بهره‌مندی از نیروهای جوان که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده باید در اولویت قرار گیرد.

,

 

,

وی روی آوردن به تقویت مسائل فرهنگی و بهبود وضعیت اجتماعی را از مواردی دانست که نیاز به عزم جدی دولت منتخب دارد و خاطرنشان کرد: بالا بردن ضریب امنیتی کشور از طریق تقویت قوای مسلح از موارد دارای اهمیت در برنامه‌های آینده دولت باید باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه