اخبار داغ

فرماندار شهرستان زنجان خبر داد

حضور 69 درصدی زنجانی ها در پای صندوق های رای/شورای شهر محلی برای نزاع های سیاسی نیست

حضور 69 درصدی زنجانی ها در پای صندوق های رای/شورای شهر محلی برای نزاع های سیاسی نیست
فرماندار شهرستان زنجان با تقدیر از مردم زنجان جهت حضور پرشور در پای صندوق های رای، به حضور 69 درصدی آنان اشاره کرد و گفت: اعضای منتخب شورای اسلامی زنجان باید بدانند که نماینده تمام مردم زنجان هستند و باید برای همه برنامه ریزی مناسب داشته باشند و بدانند که شورا محلی برای نزاع های سیاسی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،رسول بیات فرماندار شهرستان زنجان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تقدیر و تشکر از مردم زنجان برای حضور پرشور و گسترده مردم زنجان در پای صندوق های رای گیری برای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور گستره خود در پای صندوق های رای گیری ثابت کردند که برای حفظ نظام ، کشور و امنیت پیش قدم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه یک رای هم ثاثیر زیادی در امنیت جهانی جمهوری اسلامی ایران دارد، تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور و گستره خود در پای صندوق های رای به جهانیان ثابت کردند که در حفظ نظام، کشور و امنیت حضور محکم و استواری را دارند.

,

فرماندار شهرستان زنجان به نتایج انتخابات شورای شهر زنجان اشاره کرد و افزود: حدود 69 درصد از مردم شهرستان زنجان برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر زنجان در پای صندوق های رای حضور داشتند.

,

بیات با بیان اینکه از 363 هزارو 549 برگه رای ماخوذه صحیح و باطله انتخابات ریاست جمهوری و 256 هزارو 247 نفر حدود 69 درصد از مردم شهرستان زنجان در پای صندوق های رای حضور داشتند، عنوان کرد: حسن روحانی با 122 هزارو 586 رای نفر اول، سید ابراهیم رئیسی با 120 هزارو 557 رای نفر دوم، سید مصطفی میر سلیم با 4 هزارو 856 رای نفر سوم و سید مصطفی هاشمی طبا با هزارو 403 رای نفر چهارم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شهرستان زنجان شده اند.

,

فرماندار شهرستان زنجان به انتخابات شورای شهر زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: از جمع آراء ماخوذه 174 هزارو 749 رای صحیح که 230 نفر در صحنه انتخابات حضور داشتند نفر اول با 14 هزارو 979 رای و نفر آخر با 95 رای رتبه آخر انتخابات شورای شهر زنجان را کسب کرده اند.

,

بیات به نفرات اول تا نهم انتخابات شورای شهر شهرستان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: سجاد خدایی ، امامعلی داد خواه، کاظم افشارچی، احمد نصیری،مسعود مراخانی،اسماعیل دویران،سید رحمان احمدی،حمید رضا حمیدی و عباس راشاد به ترتیب نفرات اول تا نهم  انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان شده اند.

,

وی به انتخابات شورای اسلامی شهر نیک پی و ارمغانخانه اشاره کرد و گفت: فریده بیات، ناصر اشرفی ،زهرا اشرفی آزاد،رحمت الله اشرفی و داود طبیات در شهر نیک پی و اکبر قاسمی ،سیده لیلا موسوی،اکبر افشاری،ابراهیم عیوقی و رحیم افشاری نفرات اول تا پنجم انتخابات شورای شهر نیک پی و ارمغانخانه را کسب کرده اند.

,

فرماندار شهرستان زنجان به اعتراضات انجام شده به نتایج انتخابات شورای شهر اشاره کرد و افزود: موج عظیمی از اعتراضات از طریق مراجعه حضوری ، مکاتبات مستقیم ، پیامکی و ... از روز شنبه شروع شده است که معترض نتایج انتخابات شورای شهر زنجان بوده اند که این اعتراضات توسط هیئت های نظارتی در حال بررسی است.

,

بیات با بیان اینکه حفاظت از رای مردم حق الناس است و ما امانت دار رای مردم هستیم، ابراز کرد: خدا را شاکریم که از امانت مردم در حد توان حفاظت کرده ایم.

,

وی با اشاره به اینکه در هیچ کدام از شعبات اخذ رای شاهد ناآرامی و تنش نبوده ایم، خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر زنجان در کمال آرامش به کار خود پایان داده است.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد شورای شهر جزیره ای مستقل برای خود تشکیل دهد، تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد اموال شهرمانند گوشت قربانی توزیع شود و کمک خواهیم کرد به مدیریت آینده شهر و از نزاع های بی مورد پیشگیری خواهد کرد.

,

بیات با بیان اینکه نباید شورای شهر محل نزاع های سیاسی شود چرا که همه باید برای مردم کار کنند، تصریح کرد: منتخبین شورای شهر زنجان باید به 430 هزار نفر شهروند زنجانی خدمت کنند و مدیریت شهری باید در راستای درآمدهای پایدار شکل گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه