اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی؛

اعضای کابینه دولت دوازدهم فقط یک مقام تشریفاتی نداشته باشند/ برخی وزرا به دلیل کهولت سن بیشتر از کار، استراحت می کنند

اعضای کابینه دولت دوازدهم فقط یک مقام تشریفاتی نداشته باشند/ برخی وزرا به دلیل کهولت سن بیشتر از کار، استراحت می کنند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیاری از افرادی که به آقای روحانی رای دادند انتظارات خود را با وعده های ایشان منطبق کردند، یعنی مردم ایشان را باور کردندلذا ایشان به وعده های خود عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز اظهار کرد: رئیس جمهور در هر کشوری زمانی که پیروز می شود انجام وظایف او مرتبط با همه مردم است و باید بدون ملاحظه گرایش های افراد و حزبی این وظایف را انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این مسئله ای است که در قانون اساسی همه کشورهایی که جمهوری هستند آمده ولی در جمهوری اسلامی بیشتر است و رئیس جمهور فقط یک مقامی در حد رفع تکلیف عمل نمی کند و انتظار ما این است که رئیس جمهور با توجه مبانی اسلامی بسیار گسترده تر آن را انجام دهد.

,

قناد باشی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از افرادی که به آقای روحانی رای دادند انتظارات خود را با وعده های ایشان منطبق کردند، یعنی مردم ایشان را باور کردند و بسیاری از وعده هایی که داده شده از جمله وعده های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی وعده مشترک همه مردم است و باید در اولویت قرار گیرند.

,

وی خاطر نشان کرد: جدای از این، قریب 16 میلیون رقیب و کسانی هم که رای ندادند انتظار دارند مشکلات کشور حل شود، در حال حاضر موج بیکاری را در کشور داریم اگر قرار باشد روند 4 سال قبل ادامه پیدا کند در سال های بعد وضعیت بسیار خطرناکی را خواهیم داشت.

,

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: انتظار این است که آقای روحانی همان طور که در  مناظرات وعده صد روزه حل مشکلات را برای باری دیگر به مردم دادند را عملی کنند چرا که اکثریت مردم منتظر منتظرند تا جزئیات این برنامه را تشریح و در نهایت اجرایی شود.

,

قناد باشی با تاکید بر اینکه در کابینه دولت دوازدهم بهتر است از جوان ترها استفاده شود، بیان کرد: در مصاحبه های مردمی و نظرات آن ها، مردم  از برخی از افراد کابینه گله داشتند که ساعت کمی از وقت خود را به فعالیت اختصاص می دهند و به دلیلی کهولت سن بیشتر استراحت می کنند و این زیبنده ملت ایران که همه اهل تلاش و کوشش هستند نیست.

,

وی خاطر نشان کرد: افرادی باید برای کابینه معرفی شوند که فعال باشند و فقط یک مقام تشریفاتی نداشته باشند و وزرا با واردات کالاهای خارجی سعی نکنند تا کم کاری ها خود را جبران کرده و بر آن ها سرپوسش بگذارند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: ما در همه عرصه ها احتیاج به یک فعالیت پویا داریم که متاسفانه به دلیل کهولت سن وزرا و عدم تناسب نگاه ها با واقعیت ها دچار مشکل شدیم و در جا زدیم لذا باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری جوان گرایی داشته باشیم .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه