اخبار داغ

پیام ستاد مردمی رئیسی در استان بوشهر به مردم پس از انتخابات

پیام ستاد مردمی رئیسی در استان بوشهر به مردم پس از انتخابات
ستاد حمایت مردمی دکتر رئیسی در استان بوشهر پس از انتخابات از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز ستاد حمایت مردمی دکتر رئیسی در استان بوشهر پس از انتخابات از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

بسم الله الرحمن الرحیم
  "ان الله لا یغیرمابقوم حتى یغیروامابانفسهم"
برادران و خواهران عزیز وهمدل، یاران همراه!
سلام و درود خدا بر شما که با جان و دل در عرصه ی سرنوشت ساز انتخابات حضور یافتید و برای ماندگاری روش انقلابی و منش ارزشی و تثبیت اخلاق سیاسی و مأیوس نمودن دشمنان، از ژرفای وجود کوشیدید. درود و آفرین برملت رشید ایران که در 29 اردیبهشت 96 با حضور گسترده پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری بر شرافتامه ی خود و کتاب افتخارات انقلاب اسلامی افزدوند.
اینک انتخابات با همه پست و بلندش پایان یافته و هرکس هرچه در نهان داشته بروز داده و نتیجه آن شده است که جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری دوره ی دوازدهم دست یافته است.
ما نتیجه ی انتخابات را که برآیند اراده ی ملت است ارج نهاده و به دور از هرگونه غوغارفتاری ، با عرض تبریک به محضر رهبر معظم انقلاب برای این حضور چشمگیرمردم در میدان و اعلام تداوم فرمانبری ازآن بزرگوار، به ملت رشید ایران برای اطاعت از فرمان معظم له که با حماسه ی حضور خود بار دیگر بر مردم سالاری اسلامی صحه گذاشتند هزاران آفرین می گوییم.
از همه دست اندرکاران نظام اسلامی به ویژه رئیس جمهور منتخب درخواست می کنیم معیشت مردم و مصالح انقلاب را درصدر علایق و دیدگاه و کردارخود قرار دهند و تمام مساعی خود را برای پیشرفت همه جانبه ی مردم و کشور، مصروف دارند.
از همه گرامیان و سرورانی که در ستادهای آیت‌الله دکتر رئیسی به ویژه در ستادهای مردمی فعالیت نموده و بانهایت پایمردی، وقت و اراده و حتی دارایی خود را درکف اخلاص نهاده و برای رضای پرودگار و به امید خدمت بهتر و بیشتر به کشور و مردم صرف این راه کرده اند، باتمام وجود قدردانی می کنیم.
یاران انقلابی ام، یقین دارم با اراده ی راسخ و نیروی ایمان، برای خدمت در مسیر انفلاب پا در رکاب می مانید و ذره ای از تلاش در راه راستی و اخلاق و انسانیت به خود تردید راه نمی دهید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

درود خداوند برروان امام و شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی.

,

 

انتهای پیام/

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه