اخبار داغ

رئیس کمیته امداد آشتیان خبر داد

مشارکت ۵۷۷ حامی آشتیانی در طرح اکرام ایتام/اهدا سبد غذایی به ۳۰ کودک دارای سوء تغذیه

مشارکت ۵۷۷ حامی آشتیانی در طرح اکرام ایتام/اهدا سبد غذایی به ۳۰ کودک دارای سوء تغذیه
رئیس کمیته امداد آشتیان گفت: سال گذشته ۵۷۷ حامی از ۳۵ کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آشتیان حمایت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید فراهی، رئیس کمیته امداد شهرستان آشتیان در گفتگو با خبرنگار سفیرآشتیان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در یاری و مساعد از نیازمندان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره قدردان کمک ها،همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران بوده و هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرآشتیان,

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، تبلیغات چهره به چهره، تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی، نهادها و ارگان های دولتی از جمله برنامه های  کمیته امداد به منظور گسترش مشارکت خیران و کاهش فقر در جامعه است، افزود: این مهم باید در جامعه نهادینه شود تا همه یار و مددکار نیازمندان باشند.

,

فراهی با اشاره به مشارکت ۵۷۷ حامی آشتیانی در طرح اکرام ایتام گفت: سال گذشته ۵۷۷ حامی از ۳۵ کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آشتیان حمایت کردند. 

,

رئیس کمیته امداد آشتیان تصریح کرد: مبلغ پرداختی خیرین در این زمینه بیش از یک میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال بوده که بخشی از مشکلات این عزیزان را مرتفع کرده است. 

,

وی طرح اکرام ایتام را طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست دانست و ادامه داد: این طرح به لطف خدا و یاری و مساعدت مردم خیر و نوعدوست از موفق‌ترین طرح های کمیته امداد است.

,

فراهی بیان کرد: در این طرح حامیان با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به شماره حساب اعلامی توسط واحد اکرام شهرستان واریز می کنند.

,

رئیس کمیته امداد گفت: همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آشتیان دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان برطرف می شود .

, .,

وی بیان کرد: خیران می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه، در زمینه های تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک های درمانی و فرهنگی ایتام تحت حمایت مشارکت کنند.

, .,

کمک به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح محسنین

, کمک به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح محسنین, کمک به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح محسنین,

فراهی گفت: طرح محسنین برای حمایت از خانواده های نیازمند دارای سرپرست بیمار، ازکار افتاده و همچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه‌اندازی شده است.

,

رئیس کمیته امداد با اشاره  به بهره‌مندی ۱۴۳  مددجو از بیمه تامین اجتماعی گفت: طی سال گذشته ۱۴۳ مددجوی تحت حمایت شهرستان آشتیان از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند و برای این منظور بیش از یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال هزینه شده است.

, .,

وی با بیان اینکه پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت با هدف برخورداری از مزایای بیمه از جمله مستمری، بازنشستگی و از کار افتادگی انجام می‌شود، افزود: مهم ترین هدف کمیته امداد استقلال اقتصادی مددجویان تحت حمایت است. 

,

فراهی ادامه داد: مددجویان می توانند با بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای خود و کمک های کمیته امداد به خودکفایی رسیده و شرایط زندگی مطلوبی را برای خود، خانواده و فرزندانشان فراهم کنند.

, .,

اهدا سبد غذایی به کودکان دارای سوء تغذیه

, اهدا سبد غذایی به کودکان دارای سوء تغذیه, اهدا سبد غذایی به کودکان دارای سوء تغذیه,

رئیس کمیته امداد آشتیان ادامه داد: سال گذشته ۳۰ کودک دارای سو تغذیه و ۸ بیمار دارای بیماری خاص از خدمات کمیته امداد شهرستان در قالب سبدهای غذایی و حمایت های درمانی بهره مند شده اند که برای این منظور بیش از ۲۲۵ میلیون ریال هزینه شده است.

, .,

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی بهداشتی به منظور ارتقای سطح سلامت مددجویان تحت حمایت خبر داد و افزود: احداث پنج سرویس بهداشتی و توزیع ۱۶۰ سبد بهداشتی در کلاس‌های آموزشی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

, .,

فراهی خاطرنشان کرد: ۹۴۳ خانواده در شهرستان آشتیان از حمایت های کمیته امداد به صورت مستمر در قالب دریافت مستمری و ۹۱ خانواده به صورت چند خدمتی بهره‌مند هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه