اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

شهرها بزرگ‌تر و روستاها خالی از سکنه شده‌اند/ لزوم توزیع عادلانه بودجه عمومی کشور

شهرها بزرگ‌تر و روستاها خالی از سکنه شده‌اند/ لزوم توزیع عادلانه بودجه عمومی کشور
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و بی کاری، شهرها بزرگ‌تر و روستاها خالی از سکنه شده اند و این امر موجب رکود اقتصادی و تورم در جامعه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شیران خراسانی در گفتگو با مشهد پیام  اظهار کرد: در چند سال اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و بی کاری، شهرها بزرگ‌تر و روستاها خالی از سکنه شده اند و این امر موجب رکود اقتصادی و تورم در جامعه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، تصریح کرد: باید ابتدا به علت بروز بیکاری و وضعیت بد معیشتی مردم بپردازیم و سپس به دنبال معلول برویم.

,

 

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دولت باید در کشور بودجه عمومی را درست توزیع کند تا اقتصاد روستاها پایدار شود.

,

 

,

شیران خراسانی گفت: وقتی این عمل انجام شود با یک کشور مواجه  هستیم که عدالت به نحو احسن در آن اجرا می‌شود.

,

 

,

وی با اشاره به پیام روز گذشته مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور منتخب افزود: تأکید رهبری در دولت آینده برطرف کردن مشکلات کشور، توجه به روستاها و مناطق فقیر، در نظر گرفتن اولویت‌ها، برخورد با فساد و با آسیب‌های اجتماعی بوده است.

,

 

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید عزم جدی در برخورد با مفاسد اقتصادی و ایجاد اشتغال در دوره جدید نشان دهد.

,

 

,

شیران خراسانی با اشاره به نقش دولت و قوای دیگر در بحث مبارزه با فساد افزود: دولت، قوه قضائیه و مجلس باید به مسئله فساد نگاهی جدی‌تر داشته باشند؛ رهبری نیز در پیام روز گذشته خود به رئیس‌جمهور منتخب تاکیدشان بر همین موضوع بوده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: دولت منتخب باید اولویت کار خود را ابتدا به پروژه‌هایی بدهد که اشتغال‌زایی بیشتری در کشور ایجاد می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه