اخبار داغ

فرماندار شهرستان گرمی خبر داد؛

مشارکت 70درصدی مردم شهرستان گرمی در انتخابات

مشارکت 70درصدی مردم شهرستان گرمی در انتخابات
فرماندار شهرستان گرمی از مشارکت 70 درصد مردم این شهرستان مرزی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار،‌ امامی، فرماندار شهرستان گرمی ضمن تبریک حضور پرشور مردم غیور ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه در نظام ما تمام مسئولین با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شوند، اظهار کرد: در این شهرستان بیش از 43 هزار و 700 نفر در این دوره از انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

فرماندار شهرستان گرمی گفت: از مجموع 207 شعبه اخذ رای در شهرستان گرمی  109 شعبه ثابت و 70 شعبه سیار بود که صندوق اخذ رای نیز به تعداد 427 بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه 70درصد از واجدان شرایط شهرستان گرمی در انتخابات شرکت کردند، بیان کرد: در تمام بخش ها و روستاهای شهرستان استقبال باشکوهی از این دوره از انتخابات صورت گرفت.

,

 

,

امامی همچنین با قدردانی از حضور گسترده مردم این شهرستان در پای صندوق های رای، تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری و حماسی و مثال زدنی مردم در این انتخابات تمام تلاش ها و نقشه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای بی اعتنایی نسبت به انتخابات و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و نظام نقش بر آب کرد و دشمنان را در نیل به اهداف شوم شان ناکام گذاشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه