اخبار داغ

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان:

مرغ منجمد ویژه ماه مبارک رمضان در بازار توزیع می‌شود

مرغ منجمد ویژه ماه مبارک رمضان در بازار توزیع می‌شود
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان بیان کرد: بیش از ۳۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های این اداره کل ذخیره سازی شده و در صورت نیاز و مصرف بیشتر بازار از استان‌های همجوار تامین خواهد شد که جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان استان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ یوسف جلوخانی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و به منظور رفاه حال شهروندان و تعادل بازار، این اداره کل طرح ضیافت از ماه مبارک را در استان اجرا خواهد کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به افزایش تقاضای مصرف و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت این دو کالای اساسی؛ در راستای طرح ضیافت به میزان کافی گوشت قرمز و مرغ منجمد ذخیره سازی شده که با توجه به کشش و نیاز بازار عرضه خواهد شد. 

جلوخانی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های این اداره کل ذخیره سازی شده و در صورت نیاز و مصرف بیشتر بازار از استان‌های همجوار تامین خواهد شد که جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان استان وجود ندارد. 

به گفته ی وی؛ قیمت مرغ منجمد در بازار در ماه مبارک رمضان از قرار هر کیلو ۵ هزار و ۷۰۰ تومان است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین اذعان کرد: درراستای اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان؛ گوشت قرمز منجمد داخلی و وارداتی نیز به اندازه کافی در سردخانه‌های این اداره کل ذخیره سازی شده که گوشت قرمز منجمد داخلی از قرار هر کیلو ۲۱هزار تومان و گوشت قرمز منجمد وارداتی به ازای هر کیلو ۲۲ هزار تومان عرضه خواهد شد. 

جلوخانی مراکز توزیع و عرضه گوشت قرمز و مرغ منجمد در طرح ضیافت را ؛ تعاونی ها، مراکز فروش و فروشگاه‌های زنجیره ای در سطح استان ذکرکرد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه