اخبار داغ

استاندار قزوین:

مجموعه ورزشی 6 هزار نفری در قزوین احداث می‌شود

مجموعه ورزشی 6 هزار نفری در قزوین احداث می‌شود
استاندار قزوین از احداث مجموعه ورزشی 6 هزار نفری در استان خبر داد و گفت: باید در اسرع وقت جلسه‌ای در خصوص انتخاب پیمانکار و احداث این مجموعه ورزشی برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات ورزشی استان قزوین در دفتر استانداری اظهار دکرد: تیم والیبال سپهر الکتریک با شایستگی به لیگ برتر راه یافت و موجب خرسندی مردم قزوین شد و برای برگزاری مسابقاتی در حد و اندازه نام قزوین سالن ورزشی مناسبی وجود داشته باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین تمهیدات و اعتبار لازم برای ساخت مجموعه ورزشی 6 هزار نفری در نظر گرفته شد و باید در اسرع وقت جلسه‌ای در خصوص انتخاب پیمانکار و احداث این مجموعه ورزشی برگزار شود. 

این مسئول با بیان اینکه"ماندگاری و پایداری درآمدهای باشگاه‌های ورزشی به عنوان یک اولویت قرار گیرد." گفت: برنامه‌های کوتاه مدت برای این فصل داشته باشیم تا بتوان نتایج قابل توجه در این فصل دریافت کنیم.

وی اقتصادی کردن ورزش را با اهمیت دانست و اذعان کرد: ثبات و پایداری شرایط مالی و ایجاد درآمد و اشتغال پایدار با کمک بخش خصوصی برای باشگاه های ورزشی استان امکان پذیر خواهد بود. 

همتی با بیان اینکه مجموعه ورزشی 6 هزار نفری در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: مجموعه ورزشی شهید بابایی باید تعمیر و نواقص آن برطرف شود چراکه مسابقات تیم والیبال سپهر الکتریک باید در این مجموعه ورزشی برگزار شود. 

وی عنوان کرد: تیم سپهر الکتریک باید از بازیکنان بومی استفاده کند تا منجر به رشد و ارتقای والیبال استان قزوین شود و موجب افتخار است که یک تیم بومی بتواند به لیگ برتر والیبال راه یابد. 

تامین 50درصد بودجه تیم والیبال سپهر الکتریک از شهرداری
استاندار قزوین یادآور شد: تیم والیبال استان قزوین باید به بازیکنان بومی خود تکیه کرده و در صورت ضرورت از بازیکنان غیربومی استفاده کند و بومی‌سازی بازیکنان باید در دستور کار اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین قرار گیرد. 

وی مطرح کرد: به دلیل درخشش تیم سپهر الکتریک، کسب نتایج درخشان و ادامه روند قابل قبول شرکت سپهر الکتریک در یکی از جلسات شورای اداری باید از مالک این شرکت تقدیر به عمل آید تا الگویی برای سایر واحدهای صنعتی استان قزوین قرار گیرد. 

همتی تصریح کرد: استانداری و سایر دستگاه‌های دولتی به صورت مستقیم نمی‌توانند به بخش ورزش ورود پیدا کنند اما تدابیر لازم اندیشیده می‌شود تا تیم والیبال سپهر الکتریک با مشکلات مالی مواجه نشود و 50 درصد از بودجه مورد نیاز این تیم از طریق شهرداری‌ها و واحدهای صنعتی به تیم والیبال سپهر الکتریک تزریق شود. 

وی با بیان اینکه مسئولان تیم والیبال سپهر الکتریک باید برنامه‌های خود را با جزئیات در جلسه آینده به استانداری قزوین ارائه کنند، گفت: پس از مطالعه برنامه‌ها اقدامات لازم مراحل بعدی از جمله خرید بازیکن در دستور کار قرار می‌گیرد اما اولویت خرید بازیکن باید با بازیکنان قزوینی شاغل در سایر تیم‌ها باشد. 

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: پس از تکمیل کادر فنی و بازیکنان باید جایگاه تیم در اواسط جدول باشد و در همان سال ورود به لیگ برتر، به دسته پایین‌تر سقوط پیدا نکند چراکه باید در تمام مراحل موضوع اقتصاد مقاومتی مدنظر باشد. 

وی بیان کرد: استان قزوین بعنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور می‌تواند از رهگذر ورزش به مردم بیشتر شناسانده شود. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تامین 50درصد بودجه تیم والیبال سپهر الکتریک از شهرداری,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه