اخبار داغ

روایتی از 88 تا 96؛

طعم پیروزی در کام مردم تلخ شد/ فتنه‌گران با انتخابات ایران چه کردند؟

طعم پیروزی در کام مردم تلخ شد/ فتنه‌گران با انتخابات ایران چه کردند؟
کشورهای استعماری حاضرند از آب گل‌آلود ایران ماهی‌های درشت بگیرند و انتخابات‌ها بهترین فرصت برای آنها به شمار می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، انتخابات امر مهمی است که بارها مقام معظم رهبری آن را یک وظیفه برای مردم ایران تلقی کردند و خوشبختانه مردم همیشه درصحنه ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که ممکن است در تعیین ریاست جمهوری متفاوت باشند، ولی همیشه و در همه‌جا پشتیبان ولایت‌فقیه و امر رهبری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مشارکت مردم در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که، انتخاب فرد پیش رو برای به‌دست گرفتن سکان قوه مجریه امر مهمی محسوب می‌شود و سعی بر این داشتند که با ۷۳/۷ درصد در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و افراد مورد نظر خود را برای این امر حساس انتخاب کردند.

,

حال می‌خواهیم احوالات دو جناح متفاوت را با یکدیگر مقایسه کنیم و بدانیم چه اقداماتی در سال ۸۸ و چه آرامشی در ۹۶ برپا بود.

,

طبق فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی که میزان رأی ملت است، بعد از انتخاب آقای حسن روحانی به ریاست جمهوری، میزان رأی ملت است را بسیار شنیدیم، انگار که نفوذ این جمله در سال ۹۶ بیش از ۸۸ بود و باعث شد تا انتخاباتی آرام در کشور برگزار شود.

,

در انتخابات ۸۸ لکه سیاهی در تاریخ ایران رقم خورد که نه تنها میزان رأی ملت است فراموش شد، بلکه توهین‌هایی به ائمه اطهار گردید که باعث تنش‌هایی نیز شد، درگیری‌هایی که طرفداران فتنه می‌دانستند این درخت تنش از کجا آب می‌خورد و به کدام کشورها میوه می‌دهد.

,

تفاوت بین انقلابی‌ها و سایرین در این است که انقلابیون تابع قانون و حکم رهبری هستند، ولی طرفداران جناح مخالف می‌خواهند حتی با ضرب و شتم نظر خود را به کرسی عمل بنشانند، نظری که کلماتی اعم از دزدیدن رأی، طرفداری نظام از شخصیت و... در آن به‌وضوح دیده می‌شد.

,

در فتنه سال 1388، فواصل میان اصلاحات و انقلابیون باعث شد تا دشمنان سرسخت و همیشگی نظام جمهوری اسلامی، دست‌به‌کار شده و شروع به تجویز نسخه‌هایی از کشورهای واشنگتن و لندن کنند تا بتوانند از آب گل‌آلود ماهی گرفته و تخم نظام سلطه‌گری و استکبار را در مزرعه جمهوری اسلامی بکارند.

,

در نهم دی ماه ۸۸، مردم فضای غبارآلود کشور را با شعارها خود تمیز کردند و خود را برای انتخاباتی مهم آماده ساختند ولی در این میان، عده‌ای بودند تا مانع از شکوه انتخاباتی در کشور شوند این تظاهرات، بزرگ‌ترین اجتماع در تهران اززمان تشییع پیکر آیت‌الله خمینی در سال 1989 به این‌طرف است"؛ این گزارش تحلیل‌گر روزنامه نیویورک‌تایمز از حماسه ۹ دیاست؛حماسه‌ای که میخ آخر را به تابوت جریان فتنه زد و ماهیت پلید فتنه گران داخلی و خارجی را برای آحاد مردم آشکار کرد.

,

انتخابات ایران نماد مردم‌سالاری دینی و ملی است، با توجه به اعتراض مردم سایر کشورها به حزبی بودن و نسلی بودن حکومت کشورشان، کشورهای زیادی در این صدد هستند تا این حق انتخاب را از کشور جمهوری اسلامی گرفته و دوباره جمهوری اسلامی را به حکومت اسلامی یا شاید حکومت غیر اسلامی تبدیل کنند.

,

تمامی افرادی که در ۸۸ شروع به تهییج اذعان عمومی نسبت تقلب در انتخابات، کردند، می‌دانستند که هیچ‌گونه تقلبی در انتخابات نبوده و تنها این فرصت را مهم می‌دانستند و در نظر داشتند تا با تنگ کردن عرصه برای نیروهای انقلابی و اسلامی، ابتدا مردم را به رسمیت بشناسند و بعد از فلج کردن جمهوریت در کشور ایران، دوباره به زمان استبداد و حاکمیت در ایران بپردازند.

,

بودند کسانی که بعد شرکت شکوهمندانه مردم ایران در انتخابات ۸۸ فتنه را زمینه‌ساز دانسته و با ترغیب تعداد زیادی از مشاغل، رکود اقتصادی دست‌ساز در ایران را به گردن دولت زمان وقت اندازند.

,

تهییج اذهان عمومی از سوی فتنه‌گران باعث شد، تا خود نامزدان انتخاباتی همراه با خانواده‌ی وی در این فتنه حضورداشته باشند، حضوری که همسر یکی از نامزدهای ریاست جمهوری بعد از به صندوق انداختن رأی خود که قبل از شمارش آراء محسوب می‌شود، از مردم خواست تا اگر وضعیت به‌طور روال و انتخاب فرد موردنظر وی نباشد، مردم به خیابان‌ها ریخته و خواستار شمارش مجدد آراء را از دولتمردان مطالبه کنند.

,

ایجاد فتنه در روز مقدسی چون عاشورای حسینی، باعث به جوش آمدن خون خیلی از شیعیان در داخل کشور شد و این باعث شد تا درگیری میان آنها به‌مراتب بیشتر و بیشتر شوند، درگیری‌هایی که مطابق میل سران فتنه و کشورهای استعماری بود و درنهایت با حضور مردم پاسخی دندان‌شکن به آن‌ها داده شد.

,

ازاین‌رو بعد از آرام گرفتن کشور، تنها این فتنه ۸۸ بود که گریبان دولت را گرفت، چراکه با آتش زدن سطل‌های زباله، پاره کردن بسیاری از بنرها و آشوب در خیابان باعث شد تا کشور صدماتی را متحمل شود.

,

حال این وضعیت انقلابیون است که بعد از برپایی دوباره دولت روحانی بر خیابان‌ها نریختند، سطلی را آتش نزدند و آرامش عمومی حتی بعد از شمارش آراء در کشور حاکم بود و خوشبختانه هیچ‌یک از نامزدهای انقلابی در کشور با مصاحبه بین مردم، مردم را به شمارش مجدد آراء و تهییج اذهان عمومی نپرداختند.

,

دولت از هر جناحی باشد، باید پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و تابع نظام رهبری، همگی باهم برابر و برادریم و باید برای آبادانی کشور تلاش کنیم و نگذاریم سایر کشورهای برایمان تصمیم بگیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه