اخبار داغ

در مقابل فرمانداری سمنان صورت گرفت؛

تجمع اعتراضی بانوان سمنانی به بی حجابی و رواج بی عفتی +تصاویر

تجمع اعتراضی بانوان سمنانی به بی حجابی و رواج بی عفتی +تصاویر
اقدامات نامتعارف و هنجارشکنانه برخی از دختران و پسران طی شب گذشته در بلوار قائم سمنان باعث اعتراض جمعی از بانوان متدین این شهر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخه طوبی، شب گذشته بلافاصله بعد از پیروزی انتخابات ریاست جمهوری، مردم سمنان به خیابان آمده و این اتفاق بزرگ را جشن گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

سمنانی ها با تجمع در بلوار قائم و میدان سعدی پیروزی در انتخابات را جشن گرفته و به شادمانی و پایکوبی پرداختند.

,

در این جشن پیروزی، دختران و پسران با هم به صورت مختلط به رقص و پایکوبی پرداختند و کشف حجاب کردند.

,

با آنکه برخی از نیروهای امنیتی و نظامی در این مراسم حضور داشتند اما هیچ فردی مانع از این ناهنجاری نشد و اقدامات نامتعارف در این شهر متدین و شهید پرور رخ داد.

,

با توجه به ناهنجاری های پیش آمده در سطح شهر بانوان متدین سمنان صبح امروز در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

,

تجمع اعتراضی به  علتاقدامات هنجارشکنانه در جشن پیروزی انتخابات ریاست جمهوری که در بلوار قائم(عج) این شهر برگزار شد، بود.

,

لازم به ذکر است به دلیل عدم حضور فرماندار بانوان سمنانی بیانیه ای در این اجتماع قرائت کردند و حاضرین در تایید آن شعار "الله اکبر" سر دادند.

,

بیانیه بانوان متدین شهر سمنان به شرح ذیل است:

,

انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال 96 با حضور حداکثری مردم حماسه ای دیگر از مشارکت آحاد ملت شکل گرفت امید است لذت و شیرینی این حضور با رفع مشکلات مردم و رعایت همه اصول و ارزشها بر ملت ایران گواراتر گردد.

,

جمع حاضر به نمایندگی بانوان مومن و انقلابی شهرستان است تا بگویند شادی و نشاط بعد از موفقیت در انتخابات امری بدیهی است ولی زمانی که این حرکت با رقص و پایکوبی و اختلاط زن و مرد و کشف حجاب همراه شود موجب آزردگی خواهران و برادران متدین شهر را فراهم نموده است.

,

حرکت هنجار شکنانه عده ای در شب گذشته به هیچ عنوان پسندیده نبوده و تکرار این امر به منزله بی احترامی به ارزشها بوده و برخورد با چنین حرکاتی را حق مسلم خود می دانند.

,

لذا استدعا داریم ضمن تذکر جدی به دست اندرکاران مسائل شب گذشته نسبت به تکرار این قبیل رفتارهای ساختار شکنانه هشدارهای لازم را مرحمت نمایند.

,

طبیعتا تکرار این امور و عدم برخورد با آن خود هرج و مرج در شهر چیز دیگری را به دنبال نخواهد داشت.

,

همچنین قرار است این تجمع اعتراضی در ارتباط با کشف حجاب ورقص مختلط دختر وپسر در جشن پیروزی ریاست جمهوری فردا صبح نیز در مقابل فرمانداری برگزار شود تا مسئولین مربوطه به این ناهنجاری ها پاسخ دهند.

,

, ,

, ,

, , ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه