اخبار داغ

فرماندار قاین:

چینش مدیران شهرستان براساس مولفه های دولت خواهد بود

چینش مدیران شهرستان براساس مولفه های دولت خواهد بود
فرماندار قاین گفت:مدیرانی که در دولت تدبیر وامیدبه کار گیری می شوند بایدبا فرماندار وگفتمان دولت همراه باشند وقطع یقین در چینش مدیران آینده طبق صحبتی که با استاندار داشته ایم این مولفه بسیار مهم رعایت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازنسیم قائن ، کهن ترابی فرماندار قاین در مراسم تودیع ومعارفه سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قاین گفت:حماسه ای دیگر توسط ملت آگاه وهوشمند ایران خلق شد وبا حضور درپای صندوق های رای در29اردیبهشت ماه عزت وافتخارایران را به دنیا ثابت کردند وشخصیت فرهیخته وبزرگواروارزشمندی همچون دکتر روحانی زمام دولت را مجددا در اختیار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

فرمانداربا آرزوی توفیق برای ریاست جمهور وتداوم دولت تدبیر وامید و پیروزی عقلانیت را برعوام فریبی تبریک گفت.

,

وی درادامه اظهارداشت:اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قاینات حدود8ماه است که مدیر ثابتی نداشت ومردم از این وضعیت ناراضی بودند..

,

کهن ترابی افزود:با انتقال مدیران به مرکز استان نمی خواهیم جلوی پیشرفت مدیران خودرا بگیریم ونیازاست تامدیرارتقا پیدا کند واین چرخش نخبگان در کشور باید ایجاد شودتا مشکلات مردم حل شود.

,

فرماندار قاین ضمن تبریک مسئولیت جدید به سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه قاین گفت: مدیرانی که در شهرستان به کار گرفته می شوند باید با دولت وفرماندار به ویژه در دور دوم دولت تدبیر وامید همکاری داشته باشند.

, مدیرانی که در شهرستان به کار گرفته می شوند باید با دولت وفرماندار به ویژه در دور دوم دولت تدبیر وامید همکاری داشته باشند., مدیرانی که در شهرستان به کار گرفته می شوند باید با دولت وفرماندار به ویژه در دور دوم دولت تدبیر وامید همکاری داشته باشند.,

وی افزود:برخی از مدیران ما با گفتمان دولت همراه نیستند ودرعمل دیده ایم که درفرایند کار وخدمت رسانی به مردم وهمکاری وهمراهی با دولت در برخی موارد دچار اشکال می شوند ومتاسفانه دراین موارد رضایت مندی مردم را نداریم.

,

کهن ترابی تصریح کرد؛لازم است مدیرانی که در دولت تدبیر وامید وتداوم این دولت به کار گیری می شوند با فرماندار وگفتمان دولت همراه باشند وقطع یقین در چینش مدیران آینده طبق صحبتی که با استاندار داشته ایم این مولفه بسیار مهم رعایت خواهد شد.

,

وی افزود:کارآمدی وهمراهی با مجموعه دستگاههای شهرستان از دیگر مولفه های ما در انتخاب مدیران است که مد نظر خواهد بود.

,

 

,

کهن ترابی درپایان با بیان اینکه در شهرستان قاینات  وقفیات بیشترمذهبی وروضه خوانی است گفت: نیاز است که وقف درقاینات به  سمت وسوی کارهای عام فرهنگی،خدمات بهداشتی وکمک رسانی به مردم پیش رود.

,
,
,
,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه