اخبار داغ

جلوه ناب مردم سالاری دینی با ۴۱ میلیون آری به نظام/ مردم، پیروز واقعی انتخابات هستند

جلوه ناب مردم سالاری دینی با ۴۱ میلیون آری به نظام/ مردم، پیروز واقعی انتخابات هستند
مردم با حضور در صحنه، پشتیبانی خود از ولایت و رهبری و نظام و انقلاب را نشان داده و فارغ از نتیجه نشان دادند که یک ایرانی هستند و برای انقلاب و کشورشان پای صندوق های رای می آیند و در واقع در این همه پرسی یک آری به نظام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر, انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با انتخاب دوباره حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در این انتخابات نکته ای که حائز اهمیت است، حضور ۴۱ میلیونی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات است که بار دیگر  حضور خود در صحنه و پشتیبانی از ولایت و رهبری و نظام و انقلاب را نشان داده و فارغ از نتیجه نشان دادند که یک ایرانی هستند و برای انقلاب و کشورشان پای صندوق های رای می آیند و در واقع در این همه پرسی یک آری به نظام دادند.

,

دشمنان از حضور مردم در صحنه در هراس بوده و به دنبال این بوده اند تا در انتخابات و صحنه های مختلف از حضور چشمگیر و پرشور مردم خودداری کنند و برای اینکار از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده و  فعالیت خود را آغاز می کنند و در واقع با این کار خود به دنبال این هستند تا ایران را ضددموکراسی جلوه داده و دموکراسی و مردم سالاری را در ایران را زیر سوال ببرند و قبل از انتخابات ۲۹ اردیبهشت نیز همین گونه عمل کردند.

,

اما بر خلاف میل دشمنان، مردم در ۲۹ اردیبهشت باردیگر به صحنه آمده و  این بار با حضور پرشور وگسترده در پای صندوق های رای از نخستین لحظات برگزاری انتخابات، همدلی و همزبانی خود را در دفاع از انقلاب، نظام و آرمان های امام و شهدا و رهبری نشان داده  و حماسه ای ماندگار خلق کردند.

,

مردم با این حضور خود در پای صندوق های رای به دشمنان نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از ولایت، نظام وانقلاب گام برمی دارند و هرگز فریب نیرنگ دشمنان ار نخواهند خورد وباردیگر آنان را مایوس خواهند ساخت.

,

در واقع همانطور که مقام معظم رهبری در پیام خویش بیان فرمودند، ایران اسلامی بار دیگر بدخواهان و کین‌ورزان و حسودان را عقب نشانید و دل دوستان و تحسین‌کنندگان خود را لبریز از شادی و افتخار کرد و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی پیروز واقعی انتخابات بودند.

,

امام جمعه میاندوآب نیز در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تقدیر از حضور مردم در صحنه، گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند که با حضور خود در صحنه حماسه آفریدند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه بوده و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و لذا پیروز انتخابات، فارغ از نتیجه مردم بودند.

,

آری، پیروز انتخابات را باید مردم دانست، مردمی که همیشه در بزنگاه ها وارد صحنه شده و حماسه ای می آفرینند که دشمنان را مات و مبهوت می سازد، مردمی که با حضور خود در ۹ دی طومار فتنه گران را در هم پیچیدند و نظام و انقلاب را بیمه کردند و اکنون نیز با حضور ۴۱ میلیونی در پای صندوق های رای، بار دیگر حماسه ساز شدند و اکنون وظیفه مسئولان است تا به وعده های خود عمل کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه