اخبار داغ

نتایج رسمی انتخابات شوراهای شهر و روستای سیستان و بلوچستان

نتایج رسمی انتخابات شوراهای شهر و روستای سیستان و بلوچستان
اسامی منتخبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سیستان وبلوچستان اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان روز جمعه (29 اردیبهشت‌ماه) همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

 

,

اعضای شورای شهر زاهدان اعلام شد

,

مجتبی خانجانی فرماندار زاهدان در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان زاهدان آقایان عبدالحمید الهامی فر با 64 هزارو 200 رای، عبدالحمید بحرپیما 63 هزار و 352 رای،  پرویز بهادرزهی ریگی با 63 هزارو 156رای،  عارف نوتی زهیبا 60 هزارو 780 رای، رسول بیجاد 59 هزار و 556رای، منصور پروین 59 هزار و 423 رای، سمانه صائب با 58 هزار و 522رای، عبدالجلیل شهنوازی میرجاوه 57 هزار و 619 رای، حمیدالدین یوسفی با 54 هزار و 813 رای، غلامحسین ناروئی نژاد 53 هزار و 810 رای و حبیب اله خوب فکربرآبادی 52 هزار و 750 رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

,

وی افزود: عباس شیبک با 5 هزار و 281 رای، فاطمه زیرکی با 42 هزارو 951 رای، عیسی پیری با 37 هزارو 864 رای، صدیقه سالاری 35 هزار و 648 رای، علیرضا شهرکی با 35 هزارو 303 رای، رضا مشهدی با 35 هزار و 212 رای و محمد رضا کوچکزائی با 34 هزار و 97 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر زاهدان معرفی شدند.

,

 

,

منتخبین شورای شهر ایرانشهر

,

 نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر در گفت وگو با پهره اظهار کرد: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ایرانشهر، رسول‌بخش بامری با کسب 7 هزار و 7388 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

, پهره ,

وی  نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ایرانشهر را اکبر دکالی با کسب 6 هزار و 402 رأی اعلام کرد و افزود: فرامرز درخوش نیز با کسب 5 هزار و 977 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر ایرانشهر در دوره پنجم شناخته شد.

,

داودی ادامه داد: ایوب دامنی با کسب 5 هزار و 505 رأی از مردم ایرانشهر به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر ایرانشهر در دوره پنجم شد.

,

وی افزود: محمد روهینا با کسب 5 هزار و 300 به عنوان نفر پنجم برگزیده شد.

,

فرماندار ایرانشهر اضافه کرد:  جمشید کلکلی و سیدمهدی سجادی به ترتیب با کسب 5 هزار و 216 و 5 هزار و 142 رأی به عنوان نفرات ششم و هفتم راهی شورای اسلامی شهر ایرانشهر در دوره پنجم شدند.

,

 

,

اعلام نتایج نهایی آرای شورای شهر میرجاوه

,

روابط عمومی شهرستان میرجاوه نتایج نهایی منتخبین شورای شهر میرجاوه را بدین شرح اعلام کرد.

,

آقایان   نصرالله ریگی با  4 هزار و 30 رای، سلام ریگی با 3هزار و 116 رای، شه بیک ریگی با  2هزار و 912رای ، محمد ایاز ریگی با 2 هزارو 329 رای و ابوذر گنگوزهی با 2 هزار و265 رای به عنوان اعضای شورای اسلامی میرجاوه انتخاب شدند.

,

 

,

نتایج نهایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر سوران

,

عبدالصمد عیسی زاده فرماندار شهرستان سیب و وسوران با توجه به شمارش نهایی آرا شورای اسلامی شهر و بخش هیدوچ گفت: از مجموعه 6 هزار و 886 رأی مأخوذه، حامد محمدی سوران با 2 هزار و 98 رأی، عبدالرضا کبدانی 2 هزار و 46 رأی، عبدالحمید یزدانی یک هزار و 800، ادهم دهقان خلد یک  هزار و 636 رأی، ابراهیم جهانی یک هزارو 618 به عنوان اعضای اصلی و فرشید باهو زهی یک هزار و 383 رأی، عبدالرحیم رضا زهی 1یک هزار و 273 رأی و هوشنگ ملازهی یک هزار و 179 رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر سوران انتخاب شدند.
 همچنین در ادامه افزود: از  مجموعه 791 رأی، نورشاه ملازهی 449 رأی، دوست محمد ملازهی 440 رأی، رحیم بخش درازهی 386 رأی، عبدالرحمن ملازهی 384 رأی، محمد عارف درازهی 382 رأی، به عنوان اعضای اصلی و عبدالمالک درازهی 375 رأی، محمد درازهی 374 رأی، منصور درازهی 357 رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر هیدوچ انتخاب شدند.

,
,

 

,

اعضای شورای شهر چابهار انتخاب شدند

,

براساس اعلام ستاد انتخابات شهر چابهار نیز معین الدین سعیدی با 10 هزارو 323 نفر رای ، الله بخش جدگال با 9 هزارو 694 رای، سعید امیری مقدم با 9 هزار و 625 رای، کمال کیشکوری با هفت هزارو 862 رای، باسط اسلامی بندری با هفت هزارو 411 رای، واحدبخش دربین با 6 هزار و 703 رای و آصف دربین با 6 هزار و 463 رای موفق به کسب آرای لازم برای ورود به شورای شهر چابهار شدند.

,

همچنین مسعود بلیده با 6هزارو 297 رای وعبدالحق اسوبار با پنج هزارو 577 رای به عنوان اعضای عدل البدل منتخب شدند.

,

در اعلام نتایج انتخابات در روستای کمب از توابع شهرستان چابهار هم لطیف رئیسی دو هزار و 75 رای،‌ احمدرئیسی دو هزار و 65رای، نصیراحمدبلف هزارو 520رای، حنیف میایی هزار و۴۳۱رای و شیرمحمد بامری با هزار و ۳۷۵رای به شورای روستاها راه یافتند.

,

 

,

اعضای شورای شهر بنجار اعلام شد

,

هوشنگ ناظری در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: با توجه به برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر در روز جمعه، نتایج شمارش آراء نامزدهای انتخابات شورای اسلامی این شهر به ترتیب دارندگان بیشترین رأی مشخص شد.

وی افزود: پس از شمارش آرا حسین حیدری با  763 رای، علیرضا نورا  با 755 رای، عبدالحسین مقدومی با  724 رای، علیرضا میری با 720 رای و مجتبی پگاه با 655 رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر بنجار تعیین شدند.

ناظری ادامه داد: معصومه میرلشکری با  625 رای، محسن مقدومی  با 558 و مجتبی صالح بنجار با 500 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بنجار انتخاب شده اند.

فرماندار ویژه زابل تصریح کرد: انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان زابل در امنیت کامل و بدون هرگونه حاشیه انجام شد که در این راستا همکاری و هماهنگی مردم با مسولین برگزار کننده قابل تحسین می باشد.

, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,

 

,

اعضای شورای شهر زابل اعلام شد

,

هوشنگ ناظری در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ اظهار کرد: پس از شمارش آرا مهدی سارانی فرزند صفر با ۹ هزار و ۴۱۶، سیدعباس فاطمی فرزند سید علی آقا با هشت هزار و ۲۰۰، احمد میر فرزند غلامحیدر هشت هزار و ۱۶ رای، شهلا رضوانی فرزند عباس با هفت هزار و ۵۶۱ رای، مهدی سرگلزائی فرزند عباسعلی با هفت هزار و ۴۹۷ رای، مریم بزی فرزند سلطانعلی با ۶ هزار و ۹۶۵ رای و گلزار سرگلزائی فرزند محمد با ۶ هزار و ۸۹۰ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر زابل انتخاب شدند.

ناظری ادامه داد: علیرضا ده مرده فرزند حسین با ۶ هزار و ۵۴۴ رای، زهرا هرمزی فرزند حسین با ۶ هزار و ۴۵۵ رای، رسول صفرزائی فرزند زمان خان با ۶ هزار و ۲۰۷ رای، فاطمه اتحادی فرزند گل حسین با ۶ هزار و ۱۳۴ رای و احمد میر فرزند عباس با ۶ هزار و ۱۲۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر زابل انتخاب شدند.

فرماندار ویژه زابل خاطرنشان کرد: مردم زابل نیز همانند سایر نقاط کشور با حضور چشمگیر خود در انتخابات بار دیگر حماسه ای ارزشمند خلق کردند و اوج مردمسالاری را در ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان به ویژه آمریکا و اسراییل به شمار می رود چرا که آنان را نسبت به اینکه بتوانند در امور کشور دخالت و مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند ناامید کردند.

, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,

 

,

اسامی منتخبان شورای شهر زهک اعلام شد
جمشید رخشانی‌مهر فرماندار زهک در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زهک، هادی شهرکی با کسب 2 هزار و 449 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

,
,

وی ادامه داد: عباس میری، محمد رخشانی‌مراد، علی‌اکبر شیخی ،عبدالستار چشم‌نور گرگیچ نیز به ترتیب بیشترین تعداد آراء این دوره شورای شهر را کسب کردند.

,

 

,

نتایج رسمی انتخابات شوراهای شهر و روستای قصرقند

,

حمیرا ریگی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تقدیر از حضور پرشور ملت ایران در انتخابات، اظهار داشت: با توجه به شمارش نهایی آرا شورای اسلامی شهر قصرقند،  سیدعباس فاطمی با کسب 8 هزار و 200 رأی، احمد میر با کسب 8 هزار و 16 رأی، شهلا رضوانی با کسب 7 هزار و 561 رأی ، مهدی سرگلزائی با کسب 7 هزار 497 رای و مریم بزی با کسب 6 هزار و 965 رأی و گلزار سرگلزائی نیز با کسب 6 هزار و 890 رأی بیشترین تعداد آراء شرکت کنندگان در انتخابات را کسب کردند.

, پاپایا,

فرماندار شهرستان قصرقند حضور مردم در انتخابات را چشمگیر دانست و افزود: مردم ما همچون همیشه با حضور دهها میلیونی در انتخابات، از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و برگ زرینی بر دفتر افتخارات این مرز و بوم افزودند.

,

 

,

نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی مهرستان اعلام شد

,

مهران خاکی زهی مشاور رسانه ای فرماندار شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون با توجه به  شمارش نهایی آرای انتخابات شورای شهر جهان بخش کرد زابلی، رستگار آزادی، ناصر اربابی، شهریار اربابی و محمد افشاری را به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهرستان مهرستان اعلام کرد.

, شستون,

 

,

آمار نهایی منتخبین انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خاش و نوک آباد

,

محمداکبر چاکرزهی در گفت وگو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: نامزدهای شورای شهرهای خاش برای تصاحب 7 کرسی در شورای این شهر به رقابت پرداختند.

, تفتان ما,

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در شهرستان خاش برای رای دادن 93 درصد بوده است، تصریح کرد: محسن قلندرزهی با  شش هزار و 79 رای، میرمراد مارندگانی با پنج هزار و 873 رای، خدایار ریگی ماریشان با پنج هزار و 670 رای، امان الله کردی تمندانی با پنج هزار و 500 رای، بهزاد بهادری پنج هزار و 479 رای، ایوب کرد با پنج هزار و 91 رای و عیدمحمد قلندرزهی با  چهار هزار و 541 رای،  هفت نفر اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خاش هستند.

,

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان خاش گفت: نصرالله کرد با چهار هزار و 515 رای، هوشنگ ریگی با چهار هزار و 484 رای، نادر میربلوچ زهی با چهار هزار و 467 رای، عبدالخالق جمالزهی با چهار هزار و 384 و حسین ریگی تمندانی با چهار هزار و 54 رای اعضای علی‌البدل این شهر هستند.

,

وی بیان کرد: در این انتخابات مردم شهرستان خاش هفتصد هزار و 3 رای به حسن روحانی، پنج هزار و 873 رای به سید ابراهیم رئیسی ساداتی، 304 رای به مصطفی میرسلیم و 160 رای به مصطفی هاشمی طباء دادند.

,

چاکرزهی با اشاره به نتایج انتخابات شورای شهر نوک ‌آباد، گفت: بهروز هاشم زهی با 698 رای، محمدانور هاشم زهی با 643 رای، منصور هاشم زهی با 629 رای، بلال هاشم زهی با 579 رای و ابراهیم هاشمی پور با 502 رای،  پنج نفر اصلی و بهرام هاشم زهی و احمد هاشم زهی اعضای علی البدل پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نوک آباد هستند.

,

 

,

 اعضای شورای شهر در  هیرمند مشخص شد 

,

فرماندار هیرمند در خصوص جزئیات این خبر افزود: عزیزالله میری با کسب هزار و 77 رأی نفر نخست، علیرضا آشتاب با کسب یک هزار و 8 رأی نفر دوم حسینعلی رخشان‌مهر نیز با کسب 711 رأی به عنوان نفر سوم، عبدالله سراوانی نسب با 705 رأی به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر هیرمند در دوره پنجم شد.

,

وی گفت: عبدالنبی ارباب‌زهی نیز با کسب 680 رأی به عنوان نفر پنجم و رحمت‌الله دهمرده با کسب 659 رأی به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر هیرمند انتخاب شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه