اخبار داغ

سارقان به عنف خودرو در بندرعباس دستگیر شدند

سارقان به عنف خودرو در بندرعباس دستگیر شدند
سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری دو نفر سارق به عنف خودرو تحت عنوان مسافر در شهرستان بندرعباس خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛عبدالمجید کرمی،سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان گفت:درپی چند فقره سرقت به عنف خودرو تحت عنوان مسافر از اواخر سال ۹۵ تا اردیبهشت ماه سال جاری، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: پس از تحقیق از شکات مشخص شد دو نفر بعنوان مسافر خودروها را از بلوار ساحلی بندرعباس به سمت شهرک پیامبر اعظم دربست که یکی از سارقین دارای ماسک برای صورت بوده و خودرو را در مسیر با تهدید چاقو سرقت و متواری می‌ شدند.

,

این مسئول انتظامی تصریح کرد :در آخرین سرقت خودرو، بلافاصله واحدهای گشتی طرح مهار را اجرا که پس از رویت خودرو مسروقه و تعقیب و گریز سارقان در یک فرصت از خودرو پیاده و متواری که از خودرو رها شده تعداد دو دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به سارقان کشف شد.

,

کرمی اظهار داشت: با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی ،هویت سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر که در تحقیقات اولیه به سرقت بعنف ۴ دستگاه خودروی پراید اعتراف کردند.

,

سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان بااشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرم با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه