اخبار داغ

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی فراهان:

جابه‌جایی آرای نامزدهای شورای شهر/لیست منتخبین شورای شهر خنجین تغییر می‌کند

جابه‌جایی آرای نامزدهای شورای شهر/لیست منتخبین شورای شهر خنجین تغییر می‌کند
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان فراهان گفت: یکی از کاربران برگزاری انتخابات شورای شهر خنجین، میزان آرای یکی از نامزدهای شورای شهر خنجین را ارسال نکرده است و این عدم دقت سبب اختلاف آماری آرای کاندیدای مذکور شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

مردم فراهان با سایر اقشار مردم که خود را از روزهای قبل برای حضور در انتخابات آماده کرده بودند با شرکت گسترده، وفاق، همدلی و همبستگی خود در این عرصه سرنوشت ساز و تعیین کننده را به نمایش گذاشتند.

,

یک هزار و ۲۵۰ نفر به عنوان دست اندرکار برگزاری انتخابات در فراهان مشارکت داشتند و ۴۲ شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و ۶۴ شعبه اخذ رای شورای اسلامی شهر و روستا در فراهان برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده بود که در این میان ۱۸ شعبه ثابت و ۶۴ شعبه سیار بود.

,

۳۳۳ کاندیدا در این دوره از انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی فراهان برای تصاحب ۱۰ کرسی شهری و ۱۵۲ کرسی روستایی با هم رقابت کردند.

,

با پایان زمان برگزاری انتخابات، پس از پایان زمان انتخابات کار شمارش آرا آغاز و نتایج به فرمانداری ارسال شد و نتایج به نامزده های پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اعلام و منتخبین شوراها معرفی شدند.

, پس از پایان زمان انتخابات کار شمارش آرا آغاز و نتایج به فرمانداری ارسال شد و نتایج به نامزده های پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اعلام و منتخبین شوراها معرفی شدند.,

در روز گذشته تغییر لیست اسامی منتخبین شورای شهر خنجین به سبب تغییر در میزان آرای یکی از کاندیدا در فضای مجازی منتشر شد، به دنبال آن یکی از منتخبین شورای این شهر هم استعفای خود را اعلام کرده است.

,

سید مهدی میرشجاعی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان فراهان با اشاره به تغییر لیست منتخبین شورای شهر خنجین گفت: نتایج انتخابات شورای شهر خنجین تغییر می کند و در چند روز آینده نتایج جدید این انتخابات اعلام می شود.

,

وی افزود: یکی از کاربران برگزاری انتخابات شورای شهر خنجین، میزان آرای یکی از نامزدهای شورای شهر خنجین را ارسال نکرده است و این عدم دقت کاربر سبب اختلاف آماری آرای کاندیدای مذکور شده است.

,

میرشجاعی اظهار کرد: کاندیدایی که این اختلاف در میزان رای او به وجود آمده، شکایت خود را برای هیات نظارت ارسال کرده و علت این موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

,

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان فراهان بیان کرد: یکی از منتخبین لیست قبلی انتخابات شورای شهر خنجین هم استعفا داده است و با توجه به این موارد پس از رسیدگی هیات نظارت و اجرایی، منتخبین شورای شهر خنجین اعلام می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه