اخبار داغ

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر خبر داد؛

اعزام ۷۸ مبلغ در ماه مبارک رمضان به شهرستان مهدیشهر

اعزام ۷۸ مبلغ در ماه مبارک رمضان به شهرستان مهدیشهر
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از اعزام 78 مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه ها و هیئت های مذهبی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مصطفی تقوی در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: از 78 مبلغ و مبلغه، 13 نفر در شهر درجزین، 26 نفر در شهمیرزاد و روستاهای تابعه و 39 نفر هم در مهدیشهر به تبلیغ معارف دینی می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی هدف از اعزام مبلغ به مساجد در ماه مبارک رمضان را اقامه نماز جماعت، تبیین معارف اسلامی و کرامت، سیره اهل بیت(ع)، پاسخ به شبهات و سوالات شرعی و مسائل مربوطه که بین مردم وجود دارد برشمرد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهربا اشاره به برنامه سخنرانی و معارف دینی این مبلغان در مساجد، حسینیه ها و هیئت های مذهبی، تاکید کرد: با برنامه ریزی انجام شده اغلب مساجد در طول ماه مبارک رمضان در 3 نوبت نماز جماعت برپا می کنند.  

,

تقوی از برپایی نماز جماعت اول وقت قبل از افطار در مساجد خبر داد و افزود: با هماهنگی ای که با هیئت امنای مساجد شهر مهدیشهر انجام شده، در 4 مسجد نماز اول وقت مغرب و عشاء اقامه می شود.

,

وی مسجد سیدالشهداء، مسجد فاطمیه، مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب و مسجد صاحب الزمان(عج) زیارت را جزو 4 مسجدی برشمرد که نماز اول وقت قبل از افطار اقامه می کنند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر خاطر نشان کرد: البته در دو مسجد، امام علی(ع) شهرک انقلاب و  صاحب الزمان(عج)زیارت نماز مغرب و عشاء در دو نوبت اقامه می شود و علاوه بر نماز اول وقت یک ساعت بعد از افطار نیز نماز جماعت همراه با سخنرانی نیز برپا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه