اخبار داغ

فرمانده سپاه مهدیشهر:

۴۶ عنوان برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر در مهدیشهر برگزار می شود

۴۶ عنوان برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر در مهدیشهر برگزار می شود
فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ۳ خرداد، ۴۶ عنوان ویژه برنامه در سطح شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار نیزوا، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: امسال در اجرای برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر شعار"من انقلابیم"انتخاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی به اجرای 46 عنوان ویزه برنامه گرامیداشت 3 خرداد اشاره کرد و افزود: نشست بصیرتی با سخنرانی سید حسین علوی مدیر عامل خبرگزاری بسیج در روز سه شنبه 2 خرداد همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی(ع) مهدیشهر از مهمترین برنامه ها می باشد.

,

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهربرپایی تجمع بزرگ رزمندگان در حسینیه المهدی را از دیگر برنامه های مهم عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه چهارشنبه 3 خرداد ماه با سخنرانی سردار استاد حسینی معاون اجرایی سازمان بسیجمستضعفین برگزار خواهد شد.

,

ذوالفقاری راهپیمایی نیروهای مسلح و بسیجیان و ادارات در روز پنج شنبه از میدان نماز به سمت غار دربند، گلباران گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، دیدار با ائمه جمعه، رژه موتوری و برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه ها برشمرد.

,

وی تصریح کرد: برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از رزمندگان و شهیدان حماسه 3 خرداد از دیگر برنامه های مهم سالروز آزادسازی خرمشهر است که در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت شهرستان مهدیشهر برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه