اخبار داغ

سایه جنگ را دولت از سر ملت دور نکرد

سایه جنگ را دولت از سر ملت دور نکرد
انتخابات ریاست جمهوری در روز ۲۹ اردیبهشت ماه نشان داد که مردم همیشه در صحنه ایران با اقتدار در سایه ولایت فقیه پای جمهوری اسلامی ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زنان خبر ؛ مردم به عشق رهبر معظم انقلاب اسلامی وحدت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

انتخابات گذشت، مناظره ها گذشت، تخریب ها و عملیات روانی ها گذشت ولی عمل به وعده ها نگذشته است و باید منتخب مردم عزیز به وعده هایی که داده است جامه عمل بپوشاند.

,

باید با فسادها اشد مجازات شود، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال صورت بگیرد. آمار طلاق بیداد میکند وجوانان انگیزه، شغل و پول برای تشکیل زندگی ندارند، آمار بیکاری نگران کننده است، فقر و اعتیاد نمای همیشگی شهرها و روستاها شده است، وضعیت فرهنگی نابسامان است، وضعیت تاسف برانگیز حجاب زنان شایسته جمهوری اسلامی ایران نیست.

,

انتخابات با هر نتیجه ای گذشت، به رای مردم احترام می گذاریم.

,

رییس جمهور منتخب ایران در ایام انتخابات بیان کرد که جنگ را از کشور دور کرده است و در کوچه و خیابان این سخن را از زبان برخی ها می شنیدیم، جای دارد بیان کنم که آقای روحانی شما سایه جنگ را  از کشور دور نکردید، شما آرامش را در کشور حاکم نکردید، شما امنیت کشور را فراهم نکردید.آقای روحانی عزیز نقش شهدای مدافع حرم خیلی پررنگ تر از امنیتی بود که شما فراهم کردید.

,

راستی! در کوچه و خیابان هیچ حرفی از شهدا نبود؛ امنیت را شهدا و سربازان گمنام در کشور فراهم کردند نه شما، آقای رییس جمهور محترم سایه جنگ را شهدای مدافع حرم بی بی زینب(س) از کشور دور کردند و صدایشان به گوش کسی نرسید امنیت امروز کشور را مدیون سربازان گمنامی هستیم که دغدغه سیاست ندارند، دغدغه ی آنان حفظ ایران است حتی به قیمت جانشان.امیدوارم همه ما کاری نکنیم که شرمنده خون شهدا شویم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه