اخبار داغ

پس از گذشت ۴۵ روز؛

پیکر کودک هشت ساله غرق شده در رودخانه هیرمند پیدا شد

پیکر کودک هشت ساله غرق شده در رودخانه هیرمند پیدا شد
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان زهک عنوان کرد: پس از گذشت ۴۵ روز پیکر کودک هشت ساله سیستانی در حاشیه رودخانه هیرمند پیدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید دهمرده در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: با توجه به غرق شدن جوانی ۲۰ ساله به نام امید گرگیچ در سد زهک نیروهای هلال احمر این شهرستان اقدام به جستجو برای یافتن پیکر این جوان کردند.

وی افزود: به رغم گذشت دو روز از جستجو برای یافتن پیکر جوان ۲۰ ساله، تلاش ها بی فایده بود اما در کمال ناباوری جسد دختر هشت ساله ای که ۴۵ روز قبل در روستای امیر نظام از توابع شهرستان زهک غرق شده بود پیدا شد.

دهمرده ابراز کرد: متاسفانه این دختر بچه به همراه دختر ده ساله دیگری وارد آب شده بودند اما به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا هر دو غرق شدند که به رغم جستجوی فراوان پیکر دختر هشت ساله یافت نشد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان زهک با بیان اینکه این جسد در حاشیه رودخانه و اطراف روستای کِمک پیدا شده است، ادامه داد: تلاش غواصان زهک و زابل برای یافتن جسد جوان غرق شده روز گذشته در سد زهک همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ از ابتدای سال تاکنون یازده نفر در نقاط مختلف سیستان غرق شده و جان خود را از دست داده اند که در این راستا تاکنون پیکر دو تن از جان باختگان پیدا نشده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه