اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان:

رئیس جمهور منتخب با عمل به وعده ها پاسخگوی حضور باشکوه مردم باشد

رئیس جمهور منتخب با عمل به وعده ها پاسخگوی حضور باشکوه مردم باشد
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان گفت: رئیس جمهور منتخب با عمل به تمامی تمام وعده های خود، پاسخگوی حضور باشکوه و حماسی مردم پای صندوق های رای باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان در گفتگو با دلگان پرس به حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی را ناکام گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

وی با بیان اینکه یکبار دیگر مردم بصیرت سیاسی خود را در معرض دید عموم جهانیان گذاشتند و به پای صندوق های رای آمدند، تصریح کرد: حال نوبت مسئولان است که با عمل به وعده ها، معضلات و مشکلات را برطرف کنند.

,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با تاکید بر اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری وعده های زیادی به مردم داده اند، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب باید به تمامی وعده های که داده است عمل کند.

,

مولوی بلال مقدسیان با اشاره به اینکه بیکاری و گرانی دو معضل اساسی این روزهای جامعه ما است، بیان کرد: رئیس جمهور منتخب باید با اشتغالزایی برای جوانان زمینه نگرانی این قشر را برطرف کند.

,

وی با بیان اینکه مردمی که به رئیس جمهور منتخب رای دادند نشانه اعتماد آنها به وی بوده است، عنوان کرد: رئیس جمهور منتخب در جایگاه دوم نظام اسلامی باید کاری کند که نباید وعده مردم نسبت به وی سلب شود.

,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با تاکید بر اینکه همانطور که امسال از طرف مقام معظم رهبری به سال " اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب با تمام توان سعی در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه