اخبار داغ

روستای بزرگی در مراوه تپه که هنوز مدرسه ندارد

روستای بزرگی در مراوه تپه که هنوز مدرسه ندارد
روستای بزرگ قره یلان شهرستان مراوه تپه، هنوز هیچ فضای آموزشی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، روستای قره یلان از توابع بخش گلیداغ در شهرستان مراوه تپه علی رغم اینکه جمعیت زیادی را هم در خود گنجانده است، اما هیچ مدرسه ای برای تحصیل دانش آموزان در آن ساخته نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

فاصله زیاد روستا از اولین مدرسه، راه شن ریزی و دره ای مسیر روستا تا مدارس پایین دست به خصوص برای کودکان خردسال، بر مشکلات ادامه تحصیل فرزندان اهالی این روستا افزوده است.

,

حضرت قلی حاجیلی دوجی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرزی مراوه تپه در این خصوص گفت: روستای قره یلان که به نا به شرایط جابه جایی مردم ایجاد شده بوده است، در زمان احداث کمترین توجه به ایجاد مدرسه در آن شده و با توجه به هزینه های انجام شده در مجتمع عرب قاری حاجی و سهمیه ی ساخت مدارس که نوسازی برای شهرستانهای گذاشته ، هنوز نمی توانیم مدرسه ای برای جمعیت زیاد اهالی این روستا بسازیم.

,

دوجی ادامه دد: به شدت پیگیر حل مشکلات مردم به خصوص ساخت مدرسه در این روستا هستیم و ان شاء الله بتوانیم مشکل اهالی این روستا را هم به زودی حل کنیم.

,

حضرتقلی حاجیلی از پیگیری ساخت مدرسه در چند نقطه از شهرستان خبر داد و افزود: هم اکنون کار ساخت چند مدرسه در شهرستان که هم از سوی دولت و هم از سوی خیرین مدرسه ساز در حال انجام است را در حال پیگیری داریم.

,

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه