اخبار داغ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم:

امیدواریم شاهد تکرار لحن ناخوشایند مسئولین در برابر اقشار مختلف جامعه نباشیم/ در دولت دوازدهم باید از عناصری استفاده شود که به حیطه کاری خود اشراف داشته باشند

امیدواریم شاهد تکرار لحن ناخوشایند مسئولین در برابر اقشار مختلف جامعه نباشیم/ در دولت دوازدهم باید از عناصری استفاده شود که به حیطه کاری خود اشراف داشته باشند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: امیدواریم در دولت دوازدهم از نیروها وعناصری استفاده شود که شناخت واشراف کافی به حیطه کاری خود داشته باشند و بدانند با توده های مختلف مردم وافراد فرهیخته چگونه باید تعامل داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی در گفتگو با آرمان کرمان در واکنش به سخنان وزیر فرهنگ با بیان اینکه در طول مدت تبلیغات انتخاباتی دولتمردان توهین های زیادی به رقیب خود کردند، گفت: آقای جهانگیری مدعی بود که در این انتخابات، انتخاب بین راه و بیراهه است و افراد منتقد خود را کسانی می دانست که بیراهه می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان ,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم  بااشاره به انواع تهمت ها، تندروی ها و خشونت طلبی ها ابراز کرد: نمونه آن وزیر فرهنگ است که باید مظهر اخلاق و ادب باشد اما همین افراد با قاطعیت اعلام کردند گفتمان رقیب، گفتمان خشونت طلبی و افراط است؛ در حالیکه حدود16میلیون نفر به این گفتمان رای داده و منتقد برنامه های دولت بودند.

,

وی تصریح کرد: اینگونه مرز بندی و خط کشی بین مردم و جدا کردن آنها از هم قطعا یک توهین به جمع کثیری از مردم است که نزدیک چهل درصد آرا را به خود اختصاص دادند؛ در هرصورت امیدواریم که اینگونه موارد تکرار نشود و برای دستیابی به هدف از هر وسیله ای استفاده نکنند.

,

حسینی تاکید کرد: بخشی از صحبت های وزیر فرهنگ، به نوعی اهانت به جامعه هنری کشور بود؛ انگارکه آنها عوامل و مهره های وزیر هستند و می تواند از آنها استفاده ابزاری کند یا مانند کسانی که اجیر هستند، به یک ماموریت بفرستد.

,

وی با اشاره به لحن ناخوشایند وزیر فرهنگ و واکنش هنرمندان نسبت به این موضوع، عنوان کرد: خوشبختانه وی عذرخواهی کرد وامیدواریم در آینده چنین مواردی تکرار نشود و با اقشار مختلف جامعه، به طور احترام آمیز صحبت شود چرا که این ادبیات زیبنده مسئولین جمهوری اسلامی نیست.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم   در خصوص انتخاب چنین افرادی برای جایگاه های فرهنگی اظهار داشت: در گذشته این افراد رقبای خود را به داشتن نگاه های انسدادی و امنیتی متهم می کردند؛ در حالیکه در سابقه کاری وزیر فرهنگ فعلی، کار در دستگاه های امنیتی وجود دارد و حال در چنین جایگاهی قرار گرفته است.

,

حسینی با بیان اینکه مقداری زمان لازم است تا وی با این فضا و مجموعه فرهنگی آشنا شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت دوازدهم از نیروها وعناصری استفاده شود که شناخت واشراف کافی به حیطه کاری خود داشته باشند و بدانند با توده های مختلف مردم وافراد فرهیخته چگونه باید تعامل داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه