اخبار داغ

منتخب اول مردم در شورای اسلامی شهر کرمان:

لزوم تدوین راهبردی مشخص پیش از اجرای برنامه های شورا

لزوم تدوین راهبردی مشخص پیش از اجرای برنامه های شورا
منتخب اول مردم در شورای اسلامی شهر کرمان گفت:برنامه های مختلفی در ابعاد فرهنگی ، بهداشتی ، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته ایم ، ولی طبیعتا قبل از اجرایی شدن برنامه ها باید به کمک اعضای جدید شورای شهر راهبردی تدوین شود تا با استفاده از این راهبرد بتوانیم یک افقی را برای دوره زمانی نسبتا مشخص برای کرمان ترسیم نمایم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین چناریان منتخب اول مردم در شورای شهر کرمان در گفتگو با آرمان کرمان اظهار داشت : از همه مردم تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و مطمئنا این اعتماد از سوابق و خدمت گذاری های قبلی نشات گرفته است و من هم در برابر این محبت مردم تعهد می دهم که همه تلاش خود را برای رضایت مندی مردم و امیدواری آن ها نسبت به شورای شهر انجام دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان , آرمان کرمان,

وی در خصوص برنامه های خود برای آینده شهر کرمان افزود : برنامه های مختلفی در ابعاد فرهنگی ، بهداشتی ، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته ایم ، ولی طبیعتا قبل از اجرایی شدن برنامه ها باید به کمک اعضای جدید شورای شهر راهبردی تدوین شود تا با استفاده از این راهبرد بتوانیم یک افقی را برای دوره زمانی نسبتا مشخص برای کرمان ترسیم نمایم .

,

چناریان خاطر نشان کرد : متاسفانه در دوره های قبل شورای شهر برنامه های خود را به صورت روزمرگی و سالانه ارائه داده است لذا قبل اجرای برنامه ها بهترین اقدامی که می توان برای شهر کرمان انجام دهیم تعیین همین راهبرد مشخص برای آینده کرمان است که باید متناسب با آن اولویت هایمان را تعریف کرده و برنامه هایی در این خصوص داشته باشیم .

,

وی در رابطه با کمبودها و نواقص شورای شهر قبلی عنوان کرد : شاید بتوان گفت عدم وجود یک سیاست و راهبرد برای آینده از جمله مشخص ترین موضوعاتی است که در گذشته شورای شهر وجود نداشته است.

,

منتخب اول مردم در شورای شهر کرمان در خصوص برنامه های خود برای تعامل با استانداری تشریح کرد : شورای شهر باید تلاش کند که از همه ظرفیت ها و توانمندی های موثر در شهرستان برای پیشبرد برنامه های خود استفاده نماید و در این میان استانداری و استاندار می توانند یک حامی خوب برای شورای شهر باشند ، حال اگر شورای شهر در گذشته نتوانسته از این نقطه قوت استفاده نماید خود می تواند یک ضعف به حساب آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه