اخبار داغ

پیروز واقعى انتخابات، ملت بزرگ ایران است

پیروز واقعى انتخابات، ملت بزرگ ایران است
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه به دولت منتخب براى پیشرفت امور کمک کنند، گفت: جناح پیروز نیز با درک موقعیت کشور از همه ظرفیتها براى رفع مشکلات از جمله بیکارى و رکود و ... استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پیام دلیجان؛ ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه آفریدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

سلیمی اظهار کرد: مردم با حضور بی‌نظیر خود در انتخابات کام ملت را شیرین و دشمنان را مأیوس ساختند و بار دیگر ثابت کردند در دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب ثابت قدم هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه پیروز واقعى این صحنه ملت بزرگ ایران است، ادامه داد: امروز فصل رقابت پایان یافته و فصل همدلى براى تلاش بیشتر و خدمت خالصانه است.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط فعلی حفظ آرامش و احترام به قواعد دموکراسى از اهم امور است و نباید اجازه دهیم از حلاوت این حماسه با رفتارهاى غیردقیق و احساسى کاسته شود.

,

سلیمی با اشاره به اینکه همه به دولت منتخب براى پیشرفت امور کمک کنند، خاطرنشان ساخت: جناح پیروز نیز با درک موقعیت کشور از همه ظرفیتها براى رفع مشکلات از جمله بیکارى و رکود و ... استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه