اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر خبر داد؛

اعزام مبلغ به روستاهای فاقد روحانی کاشمر در ماه رمضان

اعزام مبلغ به روستاهای فاقد روحانی کاشمر در ماه رمضان
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر از اعزام مبلغ به روستاهای فاقد روحانی این شهرستان برای ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قاسمعلی مجیدی در گفتگو با کاشمربصیر اظهار داشت: به منظور بهره‌مندی مردم در مناطق مختلف و روستاهای شهرستان کاشمر از برکات ماه مبارک رمضان، برنامه‌های ویژه‌ای توسط اداره تبلیغات اسلامی کاشمر برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات این سازمان برای ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در ماه مبارک رمضان، اعزام مبلغ به روستاهای فاقد روحانی می‌باشد به گونه‌ای که هم اکنون در حال جمع‌آوری و پذیرش تقاضای این روستاها هستیم تا تعداد روحانی مورد نیاز مشخص شود.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر ادامه داد: روستاهایی که متقاضی اعزام مبلغ برای ماه مبارک رمضان هستند لازم است تقاضای خود را از طریق دهیار روستا به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اعلام کنند تا این اداره نسبت به اعزام روحانی اقدام کند.

,

مجیدی همچنین با بیان اینکه بیشترین روستاهایی که فاقد روحانی هستند مربوط به بخش کوهسرخ است گفت: در سال جاری اولویت اصلی ما برای تأمین مبلّغ از میان روحانیون بومی می‌باشد چرا که روحانیون بومی آشنایی بیشتری با فرهنگ منطقه دارند و موفق‌تر عمل خواهند کرد.

,

وی همچنین از روحانیون متقاضی اعزام به روستاها درخواست کرد که در سامانه سجام (سامانه جامع اعزام مبلغ) ثبت نام کنند تا برای اعزام آن‌ها به روستاهای فاقد روحانی برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر همچنین از برگزاری جلسات متعدد تفسیر قرآن با محوریت تفسیر سوره مبارکه حدید در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان تفسیر سوره مبارکه حدید توسط کلیه مبلغان، ائمه جمعه و جماعات در مساجد شهر و روستاها و همچنین در ادارات شهرستان کاشمر برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه