اخبار داغ

گفت و گو با موسس اولین هایپر مارکت اینترنتی جنوب شرق کشور؛

اشتغالزایی برای 25 نفر بدون سرمایه اولیه!/ درآمد 70 میلیون تومانی در 2 ماه

اشتغالزایی برای 25 نفر بدون سرمایه اولیه!/ درآمد 70 میلیون تومانی در 2 ماه
مدیر شرکت اینترنتی آزاد هایپر با بیان اینکه بدون هیچ سرمایه اولیه اقدام به راه اندازی این هایپر مارکت کردیم ، گفت: در حال حاضر 25 نفر در این فروشگاه اینترنتی مشغول به کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی تاج مدیر واحد فناور مهندسین مشاوره تاج در گفت و گو با عصرهامون با بیان اینکه این هایپر مارکت اولین فروشگاه اینترنتی در سیستان و بلوچستان است، اظهار داشت: این ایده حاصل تفکر و خرد جمعی تیم اجرایی پروژه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی با بیان اینکه مبنای شکل گیری این پروژه کاهش قیمت یک کالا از کارخانه تا خانه بوده، افزود: از درب کارخانه تا درب منزل تقریبا یک کالا به سه برابر قیمت افزایش پیدا می کرد لذا با راه اندازی این هایپر مارکت جلوی این افزایش ها گرفته می شود.

مدیر شرکت اینترنتی آزاد هایپر تصریح کرد: بر مبنای هایپر مارکت اپلیکیشنی برای تلفن های هوشمند طراحی کردیم و بیش از 9 هزار قلم کالا در این هایپر مارکت عرضه می کنیم.
,
,
,
,
 
,
, ,
تاج با بیان اینکه با شرکت های پخش و خرید مستقیم ،کالاها را خریداری و دپو کردیم ، ادامه داد: این کالاها در سایت قیمت گذاری می شود که از 20 تا 50 درصد تخفیف زیر قیمت مصرف کننده دارد.

وی با بیان اینکه این کالاها برندهای معروفی هستند، خاطر نشان کرد: گاها شهروندان تصور می کنند که چیزی که با تخفیف ارائه می شود مشکل دارد اما این چنین نیست این کالاها از بهترین برندهای روز ایران است.

مدیر واحد فناور مهندسین مشاوره تاج گفت: بسیاری از شهروندان در پژوهشکده،  مراکز رشد و علم و فناوری و حتی کار آفرینان محصولاتی تولید می کنند که اگر بازار فروش نداشته باشد تولید فایده ای ندارد لذا بسته ای را در نظر گرفتیم که این افراد بتوانند محصولات خود را به راحتی به مردم عرضه کنند.
,
,
,
,
,
, ,
وی با بیان اینکه تنها 1 تا 3 درصد سود فروش به این هایپر مارکت تعلق می گیرد، اظهار داشت: ایجاد این سایت هزینه هایی را تحمیل می کند ولی از آنجایی که پروژه ما پروژه اقتصاد مقاومتی است کارمزد آن را پایین در نظر گرفتیم.

تاج با بیان اینکه تنها کالاهای ایرانی در این هایپر مارکت عرضه می شود، تصریح کرد: جهت لبیک به منویات رهبری، حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و کار آفرینان سرلوحه اقدامات این هایپر مارکت است.

وی با بیان اینکه این هایپر مارکت از دو ماه پیش شروع به بازار یابی کرد و هفته قبل به دست سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان افتتاح شد، گفت: تا کنون 25 نفر در این هایپر مارکت مشغول به کار هستند که در آینده می تواند برای 215 نفر اشتغالزایی کند .
 
,
,
,
,
,
,
 
,
مدیر شرکت اینترنتی آزاد هایپر در خصوص میزان در آمد زایی افزود: هزینه های متغیر است ولی تا کنون حقوق پرسنل به موقع پرداخت شده است و توانستیم کلیه هزینه ها را در ماه های اول پرداخت کنیم.

تاج با بیان اینکه میزان در آمد این هایپر مارکت در یک ماه 70 میلیون تومان بوده است، ادامه داد: عرضه محصولات در ساعات 12 تا 14 ، 16 تا 18 و 20 تا 21 به صورت رایگان انجام می شود اما در صورت درخواست مشتری در غیر این ساعات هزینه 3 هزار تومان جهت دریافت محصول دریافت می شود و کمتر از یک ساعت به دست مشتری می رسد.

مدیر شرکت اینترنتی آزاد هایپر با بیان اینکه سرحدی رئیس شرکت رضوان تا کنون 3 میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری کرده است، گفت: آغاز به کار این موسسه با هیچ سرمایه ای نشان می دهد خواستن توانستن است و به دوستان توصیه می کنم پیش از اینکه هر کاری را شروع کنند درباره آن تحقیق و همه جوانب را بسنجند که بعد دلسرد نشوند.

شهروندان می توانند با مراجعه به سایتWww.azadhyper.com و یا تماس با شماره 05431183 جهت خرید محصولات به صورت اینترنتی اقدام نمایند.
همچنین افرادی که تمایل به عرضه محصولات خانگی و یا سرمایه گذاری در این بخش دارند با مراجعه به شهرک صنعتی، بلوار ابتکار، قطعه دوم سمت راست و یا زاهدان، خیابان دانشگاه- دانشگاه 35- مجتمع نیما واحد یک مراجعه نمایند.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه