اخبار داغ

اجرای 120 برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در نهاوند

اجرای 120 برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت سوم خرداد ایام آزادسازی شهر خرمشهر قهرمان 120 عنوان برنامه در نهاوند اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در جلسه پشتیبانی برنامه‌های سوم خرداد گفت: رزمندگان غیور ایران اسلامی در عملیات آزادسازی خرمشهر کار بزرگی کردند و درسی فراموش‌نشدنی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: سوم خرداد تجلی اراده ملی و دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بود که رزمندگان اسلام موفق شدند با اجرای عملیات بیت‌المقدس همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: فرزندان ایران اسلامی باوجود حمایت و پشتیبانی قدرت‌های استکباری از رژیم بعث نشان دادند که با سلاح ایمان و شجاعت و دلیرمردی در مقابل آن‌ها می‌ایستند.

,

وی بیان داشت: امروز وظیفه همه ادامه دادن راه شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و عملیات آزادسازی خرمشهر است چون این آزادی و امنیت امروز ما مرهون ایثار و ازخودگذشتگی آها است.

,

کریمی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع گفت: به‌منظور پاسداشت این روز عزیز و تجلیل از دلاور مردی‌های رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، بیش از 120 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

,

وی افزود: در سطح همه رده‌های بسیج برنامه‌هایی با محتوای گرامیداشت سوم خرداد و باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با رزمندگان نهاوندی عملیات بیت‌المقدس اجرا می‌شود.

,

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران عملیات آزادسازی خرمشهر، برپایی شب‌شعر و خاطره با حضور رزمندگان، تجلیل از خانواده شهدا، زیباسازی شهر نهاوند متناسب با این ایام، برپایی نشست‌های بصیرتی و سیاسی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، ازجمله برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

,

وی بیان داشت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان جامعه پزشکی در مناطق محروم، افتتاح دو پایگاه بسیج، برگزاری چند یادواره شهدا و حسن ختام برنامه‌های این ایام نیز حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه خواهد بود که سخنران پیش از خطبه‌ها از سپاه خواهد بود.

,

کریمی بیان داشت: افتتاح دو سالن ورزشی از محل اعتبارات سپاه نیز در این روزها انجام می‌شود تا جوانان خوب شهرستان نهاوند از این امکانات ورزشی استفاده کنند.

,

وی گفت: برنامه محوری واصلی روز سوم خرداد برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل سپاه ناحیه نهاوند است که با حضور مسئولان و امام‌جمعه شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه