اخبار داغ

فوتسال «سن‌ایچ» ساوه از صعود به لیگ برتر بازماند

فوتسال «سن‌ایچ» ساوه از صعود به لیگ برتر بازماند
سن ایچ ساوه در حساس‌ترین بازی مرحله انتخابی با تساوی مقابل تیم مقاومت قرچک از صعود به لیگ برتر فوتسال بازماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، سن ایچ ساوه در حساسترین بازی مرحله انتخابی با تساوی مقابل تیم مقاومت قرچک از صعود به لیگ برتر فوتسال بازماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

 این دیدار که با حضور انبوه تماشاگران ساوجی شب گذشته در سالن فجر فلسطین ساوه برگزار شد در پایان با تساوی ۳ گل خاتمه یافت.

,

الیاس براتی دو گل و مهرداد کریمی یک گل برای سن ایچ در این دیدار به ثمر رساندند.

,

سن ایچ

, سن ایچ,

محمدی یکی از کارشناسان ورزشی به خبرنگار ما گفت: تیم سن ایچ که مرحله مقدماتی را با بیشترین امتیازات سپری و در مرحله پلی آف حاضر شده بود به علت مشکلات داخلی با غیبت سرمربی خود در مقابل ضعیفترین تیم این مرحله شکست خورده بود و همین سه امتیاز، کار صعود را به بازی آخر مقابل تیم مقاومت قرچک یکی از مدعیان اصلی صعود رساند.

,

وی افزود: این تیم بهترین نتایج را در فصل جاری کسب کرد ولی عدم کسب سه امتیاز آسان در ابتدای مرحله حذفی در آخر فصل تاثیر گذاشت و کار صعود را به اما و اگر انداخت.

,

در دیگر دیدار این هفته آتلیه طهران قم در خانه نفت امیدیه با برتری ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا این تیم به همراه مقاومت قرچک راهی لیگ برتر شود.

,

سن ایچ نیز پس از مقاومت ۱۱ امتیازی و آتلیه طهران ۱۰ امتیازی، با ۸ امتیاز در رده سوم این رقابتها قرار گرفت تا ساوه قطب روزگار گذشته فوتسال کشور از وجود دو تیم در لیگ برتر محروم بماند و شهرداری ساوه فعلا نماینده این قطب فوتسال در بالاترین سطح فوتسال کشور باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه