اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در گفت‌وگو با دانا:

هندوانه و خرما بیشترین میوه ای است که در ماه رمضان مصرف می شود/ قیمت این دو محصول در مقایسه با سال گذشته کمتر است

هندوانه و خرما بیشترین میوه ای است که در ماه رمضان مصرف می شود/ قیمت این دو محصول در مقایسه با سال گذشته کمتر است
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: امسال خوشبختانه تولید میوه و سبزی در کشور افزایش یافته و محصولات تماما سالم هستند و به همین جهت در سال جاری قیمت میوه و سبزی نسبت به سال گذشته کاهش قیمت داشته است.
[

حسین مهاجران، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص وضعیت بازار میوه و سبزی در استانه ورود به ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به سالم ماندن اکثر محصولات کشاورزی در  سال جاری و عدم آفت گرفتن آنها، خوشبختانه امسال کشور با هیچ کمبودی در زمینه میوه و سبزی مواجه نخواهد بود، در ماه مبارک رمضان و در آستانه ورود به این ماه هم تمام محصولات با قیمتی متعادل در اختیار مصرف کنندگان و مردم عزیز کشور قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با اشاره به بیشترین میوه های مصرفی در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: هندوانه و خرما بیشترین میوه ای است که در ماه رمضان مصرف می شود، امسال هم خوشبختانه از این دو محصول در کشور به فراوانی وجود دارد و قیمت آن در مقایسه با سال گذشته کمتر است.

,

 

,

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت میوه در سال 96 کاهش چشم گیری داشته است، عنوان کرد: با توجه به این که در فصل برداشت به سر می بریم در هیچ کدام یک از میوه ها کمبودی در کشور وجود ندارد و قیمت میوه های نوبرانه و سایر میوه در مقایسه با سال گذشته کاهش چشم گیری داشته است.

,

 

,

مهاجران همچنین با اشاره به قیمت پیاز در کشور و دلیل افزایش قیمت آن گفت: به دلیل اینکه تا کنون تمام پیاز کشور از دزفول پشتیبانی و تهیه می شود این محصول افزایش قیمت داشته است ، ولی با آمدن محصول اصفهان دیگر مشکل کمبود پیاز در کشور وجود نخواهد داشت و پیاز به تعادل قیمت در بازار خواهد رسید.

,

 

,

وی در خصوص قیمت سیب زمینی نیز گفت: در حال حاضر در این زمینه هم در کشور کمبودی نیست و سیب زمینی مورد نیاز مردم در بازار با قیمت مناسبی وجود دارد، میوه های دیگر هم از جمله هلو ، شبرنگ، زردآلو و ... در حال برداشت و روانه شدن به سمت بازار است.

,

 

,

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در بخش پایانی اظهارات خود بیان کرد: امسال خوشبختانه تولید میوه و سبزی در کشور افزایش یافته و محصولات تماما سالم هستند و به همین جهت در سال جاری قیمت میوه و سبزی نسبت به سال گذشته کاهش قیمت داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه