اخبار داغ

وقوع 2 حادثه در سنندج؛

فوت مرد میانسال بر اثر سقوط در چاه 22 متری/چرخ گوشت صنعتی دست کارگر را بلعید

فوت مرد میانسال بر اثر سقوط در چاه 22 متری/چرخ گوشت صنعتی دست کارگر را بلعید
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از وقوع دو حادثه ناگور خبر داد و گفت : متاسفانه در این دو حادثه یک نفر فوت کردند و یک نفر هم زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "رامین اسد نژاد" مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در یکی از روستاهای  اطراف دوشان از توابع شهر سنندج مرد 40 ساله  به علت خراب شدن موتور چاه آب به داخل چاه می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


وی اظهار کرد: متاسفانه این فرد بعلت وجود گاز درون چاه دچار گاز گرفتگی شده و به داخل چاه سقوط می کند.

,
,


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه توسط یکی از بستگانش خبر سقوط این فرد از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده می شود.

,
,


اسد نژاد اذعان کرد: در پی این حادثه  تیم عملیات غواصی و امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

,
,


وی اعلام کرد: با توجه به عمق  این چاه 22 متر بود کار جستجو جهت یافتن این فرد بسیار سخت بود که پس از تلاش  4 ساعته توانستند جسد این مرد 40 ساله را از درون چاه بیرون بکشند.

,
,


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در حادثه دیگر دیشب یک جوان 30 ساله در یکی از رستورانهای سطح شهر اقدام به تمیز کردن چرخ گوشت صنعتی می کند که دست این گارگر در چرخ گوشت گیر می کند.

,
,


اسدنژاد افزود: بلافاصله این گارگر به بیمارستان اعزام می شود و نیروهای این سازمان هم با تجهیزات کامل جهت برش چرخ گوشت به اتاق عمل اعزام شدند.

,
,


وی عنوان کرد: متاسفانه پس از برش چرخ گوشت چند انگشت این گارگر به شدت آسیب دیده بود که جهت انجام عمل جراجی در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه