اخبار داغ

سوم خرداد یادآور حماسه و رشادت فرزندان انقلاب است / تشریح برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

سوم خرداد یادآور حماسه و رشادت فرزندان انقلاب است / تشریح برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب با تشریح برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان گفت: سوم خرداد یادآور ایثار وحماسه و رشادت فرزندان انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، در خصوص  اجرای برنامه های فرهنگی سالروزآزاد سازی خرمشهرگفت: سوم خرداد یادآور دلاورمردیهای فرزندان غیور ایران اسلامی است که با رشادت‌های خود حماسه آزادسازی خرمشهر را در تاریخ ثبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: امسال به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس برنامه‌های اثرگذاری در سطح شهرستان سرپل ذهاب تدوین شده است.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گفت: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، ورزشی و مذهبی خواهد بود که در همه آن‌ها سعی شده از شهدای انقلاب اسلامی برای نسل جوان الگوسازی شود.

,

 

,

وی به تشریح برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، حضور گسترده بسیجیان و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در نماز جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه‌های ورزشی ازجمله برنامه‌های سپاه ناحیه سرپل ذهاب در این ایام خواهد بود.

,

 

,

اول خرداد ۱۳۶۱ ارتش عراق پاتک بزرگی را برای پس زدن نیروهای ایرانی شروع کرد و با وجود گستردگی این پاتک نیروهای ایرانی توانستند در مقابل آن مقاومت کرده و سرانجام در سوم خرداد ۱۳۶۱ نیروهای ایرانی خرمشهر را که در روزهای ابتدای جنگ به اشغال ارتش عراق در آمده بود را آزاد کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه