اخبار داغ

مسئول خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شاندیز خبر داد:

جمع آوری بیش از ۲ تن پسماند تبلیغات انتخاباتی در شاندیز

جمع آوری بیش از ۲ تن پسماند تبلیغات انتخاباتی در شاندیز
مسئول خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شاندیز با اشاره به اینکه تا روز گذشته جمع آوری تبلیغات انتخاباتی از شهر ادامه داشت گفت: با همکاری بیش از 10 نفر از پاکبانان شهرداری شاندیز 90 درصد تبلیغات جمع آوری شد تا چهره شهر به حالت اولیه خود بازگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن چرانی، مسئول خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شاندیز در گفتگو با طرقبه‌نیوز، اظهار کرد: در سطح شهر شاندیز نزدیک به 4 وانت بنر، کاغذ  و پسماند تبلیغات انتخاباتی (معادل 2 تن) جمع آوری شده که خسارت تبلیغات انتخاباتی در شاندیز در حال برآورد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: یک ساعت پس از پایان رأی گیری انتخابات جمع‌آوری تمامی تبلیغات کاندیداها اعم از پارچه، بنر و کاغذی از سطح معابر شهری شاندیز آغاز شد و تا روز گذشته ادامه داشت.

,

 

,

مسئول خدمات شهری شهرداری شاندیز گفت: با همکاری بیش از 10 نفر از پاکبانان شهرداری شاندیز 90 درصد تبلیغات جمع آوری شد تا چهره شهر به حالت اولیه خود بازگردد.

,

 

,

وی افزود: هر چند سازه های موقت برای موضوع تبلیغات انتخاباتی پیش‌بینی شده بود اما متأسفانه تبلیغات انتخاباتی پراکنده بسیاری انجام شد و با وجود پیگیری مسئولان امر در مورد تخلفات تبلیغاتی اما به دلیل حجم گسترده و پراکندگی تبلیغات این دوره شاهد عوض شدن چهره شهری بودیم.

,

 

,

چرانی ضمن اشاره به ناکافی بودن نیرو برای جمع‌آوری به روز و آنی تبلیغات در اماکن غیر مرتبط تبلیغات شهری تصریح کرد: بهترین گزینه برای جلوگیری از تخلفات تبلیغاتی کاندیدای شورای شهر و به هم ریختن چهره شهر، اخذ تضمین مالی است تا اهرمی برای پیگیری داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه